收藏文章 

2018-05-08

科技人才入境計劃係優才計劃2.0?

  政府今日公布咗個叫做「科技人才入境計劃」嘅新Plan,話係實施快速處理安排,可以引入多啲海外同內地科研人才喎!林鄭講咗咁耐要發展創科,成日掛喺口邊之餘,《財政預算案》又真係撥出成500億喺創科產業。睇嚟除咗土地之外,發展創科都可以話係林鄭施政嘅第二大重點了!

 

楊局長話新計劃係「係3拖1+2」,可以促進培育本地科技人才喎!

 

「科技人才入境計劃」係乜東東

 

  晏晝創科局局長楊偉雄都特登走出嚟,同大家介紹吓呢個新計劃係乜東東。佢同常秘卓永興都話,個計劃暫時係以先導形式推行,為期3年,大約半年至9個月之後就會做返個檢討,而第一個運作年度就試吓輸入最多1000人先,每人簽證期係2年喎!

 

  局長仲話,有關申請要由公司提出,申請成功就可以得到每年最多100人嘅配額,不過間公司就要證明輸入嘅人才係香港缺乏,又或者係好難先搵到有相關技能、知識或經驗嘅人才,以保障本地人士嘅就業機會喎!

 

搶香港人飯碗?局長話有得「3拖1+2」

 

  Jenny聽完政府講,就覺得新計劃咁似優才計劃2.0嘅?卓常秘就同Jenny講,兩個計劃係唔一樣,因為優才計劃啲申請者係想移民,而且門檻又高,同今次呢個新計劃係兩樣嘢嚟!即係科技版嘅輸入外勞?咁實有好多人驚被人「搶飯碗」㗎噃!

 

  而局長就解釋,今次呢個計劃規定,申請嘅公司同機構每請3個非本地人士,就要請返1個本地全職僱員同埋兩個本地實習生,而呢啲本地僱員全部都要安排做返同科技相關嘅工作,「係3拖1+2」!相信可以促進培育本地科技人才咁話喎!不過今時今日,講到創科大陸都有大把世界,就好似今日騰訊阿頭馬化騰都啱啱「升呢」做中國首富,而香港就好似起步冇耐,唔知啲人才(尤其係資深)係唔係真係肯過嚟香港「開墾」呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#科技人才入境計劃 #優才計劃 #輸入外勞 #創新科技 #楊偉雄 #科技園 #科技園 #數碼港 #騰訊
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share