收藏文章 

2018-06-04

眾志中箭!唔識玩學人玩街訪

  今日係六四事件29周年,有些事從來都係不想回憶,未敢忘記。唔少組織都會有各種行動悼念、表達對六四嘅關注等,尤其是年輕新一代點睇六四。本港最後生嘅政團香港眾志就學啲網媒咁,做咗條街頭訪問片,希望引起大家關注六四認知斷層的問題喎!但係唔睇尤至可,一睇,如果有讀過吓少少傳播理論嘅人士(包括Jenny)相信都會「把幾火」喇!

 

 

 

  是咁的,佢哋條片就搵咗幾個身穿校服嘅中學生做訪問,先以經典電影場面畫面截圖,問佢哋識唔識係咩電影;之後就拎出一張有關六四事件嘅相問佢哋知唔知呢件事。有學生妹似乎就唔係好願意受訪,係咁避鏡頭,妹妹最後一句對「清場」睇法嘅Comment:「OK嘅」,就惹來網民撻伐。

 

  事後有傳媒人問返先知,原來妹妹要求打格仔才願意接受訪問。咁姑勿論唔應該用兩樣唔關事嘅嘢(即香港電影同六四)相提並論,畀咗個錯誤嘅信息他人;人哋講咗話要打格先接受訪問,你就冇理到直出,係唔係太唔尊重受訪者嘅意願呢?

 

知瀨嘢刪片 但又怪責人?

 

  眾志事隔兩日,終於都Feel到今次瀨嘢,今日中午就出咗個道歉聲明同埋刪咗條片。不過Jenny睇返佢哋個聲明,感覺上又係一場新嘅關公災難……

 

  即係咁,Jenny覺得最出事嘅就係以下呢段:「惟當時街頭環境嘈雜,可能導致受訪同學沒有專注問題或失去耐性。在沒有確保同學有足夠思考下作答,繼而轉載他們的答案,是我們的失職」。Oops!點解有種跌落地都要拿返渣沙嘅感覺?話就話係自己失職,又要埋怨人哋唔專心。Sorry!咁樣真係誠意欠奉囉!Jenny相信,如果冇咗嗰句「可能導致受訪同學沒有專注問題或失去耐性」,成件事會好好多囉……

 

  其實眾志由中學生組織一路走來,到而家大家都上到大專、甚至畢業,做人、做政團都好,處事都唔應該再好似中學咁㗎啦!而且話晒自己都仲係學生團體,但今次條片無疑就係趕班中學生客。有網友都感嘆:「班同學仔以後提六四,唔會即刻諗起屠城,而係記得當日眾志點老屈佢地(哋)……」唉!眾志仲話想透過條片「有效地傳承六四歷史」,而家咁搞一搞,話唔定反而係推走咗班潛在嘅00後支持者!

 

 

記憶與遺忘的鬥爭

 

  著名作家Milan Kundera都有講過:The struggle of man against power is the struggle of memory against forgetting.(人類對抗權力的鬥爭,就是記憶與遺忘的鬥爭。)悼念六四係有需要傳承落去,真相亦不應被淹沒在歷史洪流當中。不過眾志以此方式嘩眾取寵,又同佢哋批評開嘅對家有咩分別呢?睇嚟眾志都要惡補吓公關技巧喇!事關「做人冇公關」下一句係乜,相信眾志對經典對白咁熟,唔駛Jenny講都知喇!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#記憶與遺忘的鬥爭 #經典對白 #悼念六四 #六四事件 #毋忘六四 #公關災難 #不想回憶 #未敢忘記 #認知斷層 #香港眾志 #傳承歷史
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share