收藏文章 

2018-08-10

容海恩出嫁了!夫妻低調見記者 袁彌昌全程扶實(多圖)

  今日係新民黨容海恩(Eunice)嘅大喜日子!雖然Eunice一直都冇講過佢男朋友仔個名,但係次次提到佢哋黨嘅政策總裁袁彌昌(Derek)嗰時都會低頭甜笑,戀情都未正式公開,兩位轉個頭已經結咗婚喇!

 

 

你睇Eunice笑得甜到呢!(容海恩提供)

 

  Eunice同Derek喺舊年被傳拍拖,去到上個月尾突然話結婚,仲有指係「雙喜臨門」奉子成婚,速度之快令到大家咋舌!Jenny上星期喺政總見到Eunice嘅時候,就覺得佢「孕味」唔算濃,不過都留意到佢著咗對低踭黑鞋,幾安全咁噃!相信是真是假,呢幾個月就會知! 

 

雖然低調一樣識做 斗零踭上落無難度

 

  之前Eunice就話想低調啲,只係會搞個小型婚宴,邀請相熟嘅親友同埋政界人士出席。不過Eunice身為立法會第一個任內結婚(甚至生B)嘅女議員,一眾行家(包括Jenny)又點會放過佢呢?Eunice同Derek都深明呢個道理,所以就喺中午蒲一蒲頭,同大家打個招呼先!免得行家們冇得交差嘛!

 

  Eunice今日一身純白絹面婚紗,踩住4吋斗零踭,仲要行樓梯,Jenny見到都覺得牙煙,老公Derek當然都有同感,即刻出手扶實老婆!雖然新婚燕爾,Eunice都係要呻一呻「原來結婚好忙,無諗過有咁多嘢搞!」係唔係因為籌備得太急?Eunice就話唔係喎!咁係唔係有BB呀?未等Eunice答,Derek就即刻話有好消息就會話畀大家知,仲話「我哋都想」喎!

 

 

(葉劉淑儀facebook)

 

葉劉送禮夠實際 應該好快有得抱「孫仔」

 

  一對新人唔講「BB」,連作為姐妹之一嘅工聯會麥美娟(Alice)陪Eunice媽媽見記者嗰陣,都一樣守口如瓶,Eunice媽淨係話「唔清楚」,Alice就即話「今日只係講結婚,Auntie嫁女好開心」,大家都好識做呀吓!

 

  愛徒結婚,身為佢師傅嘅葉劉嘅心情應該都好似嫁女咁!佢就非常實際,送咗銀行禮券做賀禮,等一對新人鍾意買乜就買乜,又祝Eunice同Derek「早生貴子」!既然一對新人都話「想」,相信好快就有好消息話畀師傅聽嘅啫!

 

 

(容海恩提供)

(葉劉淑儀facebook)

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#葉劉淑儀 #立法會 #雙喜臨門 #麥美娟 #結婚 #婚紗 #袁彌昌 #新民黨
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share