收藏文章 

2018-08-29

做返水上人?香港房地產協會推船上起貨櫃屋

  香港嘅土地問題講極都仲喺度,而「土地大辯論」仲有一個月就完,社會各界對增加土地供應都有唔同嘅意見,不過都離唔開填海、發展棕地、用高球場起屋,今日Jenny就收到個好新穎其實又好老土嘅建議,就係住喺避風塘啲船上面?

 

潮流興復古 學做蜑家人

 

  呢個建議係香港房地產協會講嘅,佢哋話想向政府建議喺舊啟德機場跑道北面內巷擺啲躉船,再喺船上放置貨櫃屋做過渡性房屋,咁咪可以短時間解決房屋問題囉!一聽完Jenny就淨係諗起,呢種咪即係以前水上人嘅生活?果然潮流興復古!

 

  唔只復古,協會仲號稱呢個計劃有海景、有太陽能發電、係「平民化郵輪」添!副主席宋樹鴻同Jenny講,其實技術、安全都唔係咩大問題,因為佢哋提議嘅地方係舊機場跑道北面,個位就好似避風港咁,頂得住颱風嘅!而家最大嘅問題係啲人夠唔夠膽搬出去住,夠唔夠膽接受呢種咁創新嘅概念啫!佢相信都會有人鐘意㗎!只要裝修得好、有海景,Why not?佢仲話,呢個建議屬臨時措施,可能做咗幾年,等政府有足夠嘅土地建屋,就可以轉型做旅遊用途,好似轉做青年旅舍咁又得,得咗!

 

香港房地產協會話開完記者會就會交份報告畀政府~

 

一隻船住400戶 打風會唔會危危乎?

 

  主席胡偉民就話,其實呢個唔係新鮮嘅概念,係外國都有好多例子,例如荷蘭咁,就係一隻船一家人,而佢哋嘅建議就係一個貨櫃一家人咁啫!至於可以安置到幾多人,就視乎想擺幾多隻躉船啦!佢哋份報告估計,一隻長400呎嘅躉船可以放置5層高、每層80個貨櫃箱,即係話一隻船可以放400個貨櫃喎!5層樓咁高,而且香港又成日打風,會唔會好危危乎㗎?

 

  好多行家都有呢個疑問,胡生同宋生就係咁強調,個選址係類似避風塘咁,所以水面多數都好平靜嘅,加上佢哋會拋個錨落海固定㗎嘛!不過拋錨落海係固定條船唔會移動啫,有風浪號時候水面咪一樣係咁「o浪」下「o浪」下,而且上年香港都食正個十號波,今年又有個「蝴蝶結」風球,吹完又翻吹。真係整返個「浮動城市」喺個海嘅話,至少好似Jenny呢啲好易暈船浪嘅朋友仔就真係唔係好敢試啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#土地問題 #土地大辯論 #貨櫃屋 #組合屋 #水上人 #啟德 #無敵海景 #躉船 #十號風球 #避風塘
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share