收藏文章 

2018-08-31

林鄭見完師弟妹 感嘆「歲月催人老」!

  特首林鄭成日話好重視青年意見,噚日佢真係身體力行見咗港大學生會……嘅其中一個屬會社會科學學會一班同學仔噃!

 

林鄭曾做「三蛇」學會時事秘書

 

  唔知大家仲記唔記得,林鄭都係喺港大社會科學學院讀社會學,所以呢班同學仔都可以話係林鄭嘅師弟妹。Jenny就見到林鄭喺Facebook Post咗兩張相,仲話今屆學會同佢「相隔咗整整四十年」!佢仲話,當年自己喺港大讀書嗰時就係呢個俗稱「三蛇」嘅學會做時事秘書,仲感嘆一句「歲月催人老」!

 

 

 

到底傾啲乜?

 

  睇返個Post ,原來林鄭話呢個學會今年成立50周年,所以就搵咗佢做訪問。不過唔知係唔係因為個訪問未出街,所以同班同學仔傾咗啲乜,林鄭就冇講啦!至於學會嗰邊,Jenny都曾經接觸過佢哋㗎,不過唔知係唔係忙緊開學嘅事,截稿前都未有回覆啊!

 

  話時話,Jenny就碌咗下個學會嘅Facebook,發現佢哋都對時事幾熱心,最近嘅取締香港民族黨一事,佢哋亦都轉載咗大專學界批評政府打壓香港民族黨嘅聲明,亦都有爭取真普選、反對一地兩檢咁,唔知佢哋有冇同林鄭反映呢個意見呢?Jenny見相入面,雙方相談甚歡,定今次見面談風月不談政事?

 

  Anyway,今次都係同學仔約林鄭做訪問,唔知林鄭又幾時肯約見八大學生會嘅同學仔,聽吓佢哋對政府嘅意見?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#本土 #特首 #90後 #林鄭月娥 #港大 #學生會
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share