收藏文章 

2018-11-21

議員齊打流感針 克勤家輝扭擰誓守胸前兩點

  冬季流感又嚟,大家打咗流感針未呢?今日立法會大會開會之前,食衛局局長陳肇始同埋副局長徐德義就嚟咗立法會,同一班議員打流感針!雖然唔係由局長同副局長親自操「針」,都一樣有廿幾三十個議員捧場!作為大主席嘅梁君彥梗要帶頭打針啦,佢話雖然議事規則冇規定議員一定要打流感針,不過大家都好踴躍參與噃!計Jenny話打針眾生相更加娛樂性十足!

 

主席打頭陣!

 

「怕針巴打」慢必陳恆鑌 盧偉國求關注

 

  今年政府擴大到50歲以上嘅人士打流感針免費,連經民聯石禮謙都話:「唔駛錢實要打!」而適逢今年立會出現史上第一位任內懷孕嘅議員—新民黨容海恩(Eunice),Eunice一出現就成為全場焦點,大家仲特登拎塊宣傳孕婦打流感針嘅Board畀佢影相添!可能Eunice都知自己會成為主角,打緊針嗰陣一直保持燦爛笑容,塊面變都冇變過!連一樣打緊針嘅盧偉國都呷醋:「個個都影佢唔影我!」

 

準媽媽Eunice全程笑容滿面,唔講唔知佢打緊針。

 

  不過相比起Eunice呢位唔怕打針嘅準媽媽,有啲男議員反而仲驚青噃!講緊嘅就係人民力量陳志全(慢必)同埋民建聯陳恆鑌喇!佢哋簡直就係「怕針二人組」,打針時個表情可以做返個表情包!娛樂性100分!

 

 

立會「怕針巴打」-慢必

立會「怕針巴打」-陳恆鑌

 

保護「點點」要小心 屏風是你好幫手

 

  打針要拉高衫袖就係人都知,而立法會議員著住西裝,有啲議員都仲卷得起個衫袖,有啲就因爲西裝太緊,被護士姐姐勒令除衫!慢必、林卓廷、邵家輝同陸頌雄等都不能倖免!不過邵家輝一除咗......件外套就已經令大家笑到停唔到口,原來佢冇著「打底」,出現「凸點」!連何君堯都笑佢:「叫姑娘畀兩塊乳貼你啦」!不過Jenny同一眾行家最想知佢點樣喺咁多鏡頭面前打針呢?可惜邵家輝似乎怕醜,最後拿拿臨喺屏風後面打完,就急急腳咁走咗去喇!

 

  有啲議員就姍姍來遲,好似民建聯陳克勤咁。佢一入嚟就見到陸頌雄除衫打針,指住佢嚟恥笑:「你係到做咩呀?」、「你做乜除到咁呀?」點知佢之後都因為件衫太緊,被陳局長勸佢除埋一份!原來局長你先係大魔王…Jenny就覺得克勤你唔使驚哦,try your best to show your breast 啦!(最後佢都係匿入屏風打針)

 

  
而何俊賢就同局長建議,不如政府整返件「打針推廣背心」,等佢哋打針時著,佢仲寫埋包單,「$100一件都有人買呀」!局長可以諗諗佢喎!

 

慢必要除衫打針,仲慘被攝得「凸點」!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #流感針 #打針
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share