收藏文章 

2018-11-23

阿欣阿人齊「告急」 急都急唔嚟啦!

  星期日就係立法會九龍西補選喇!今次個選舉氣氛仍然冷淡,連建制泛民兩大參選人都要票未開始投就大打告急牌!

 

 

 

民生都有「關鍵一席」?

 

  講急,最急應該係建制參選人陳凱欣(阿欣),佢早就喺星期二(20日)就喺Facebook話「選情嚴峻」,叫大家「全家總動員,投票支持5號陳凱欣,保住民生關鍵一席!」

 

  Wait!Jenny驟眼望去,仲以為呢句「關鍵一席」係民主派講添!望真啲,原來係「民生」!你知喇,話晒建制派都係功能直選同地區直選都係多過民主派,所以民主派選親都話「關鍵一席」、「關鍵一席」,估唔到今日連阿欣都要借嚟用下!

 

狼來了 恐將選票吃掉了

 

  而民主派嘅李卓人(阿人)亦都喺今日話告急喇!阿人話近日啲民調都顯示佢選情嚴峻,又話見到「中共維穩組織在各區派發抹黑李卓人、吹捧陳凱欣嘅特刊,嚴重誤導選民」,所以佢都要選都未開始選就要告急了!不過阿人,怕唔怕太早告急會變成「狼來了」,街坊聽太多會冇感覺呀?

 

 相比之下,馮檢基就好似冇咁急喇!今日都係話「撐住Great Again,重新好起來!!」果然係政壇老將呀!

 

 都係嗰句,九龍西補選候選人仲有伍廸希、曾麗文。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#立法會 #選舉 #九西補選
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share