收藏文章 

2018-12-10

葉劉話美國貨「都係危險」 鄧家彪「行動升級」換埋fb頭像撐華為

  華為「太子女」孟晚舟喺加拿大被捕事件日日有新發展固然好睇過電影,另一方面喺手機界亦掀起一場腥風血雨,據過往經驗,一有外交風波,國人點都要發起「罷買罷用」以明心志。香港作為中國一部分,政界人士點可以唔響應一下呢?今日新民黨主席葉劉淑儀同副主席黎棟國兩位前政府高官都講明,要撐國貨用國產手機!而工聯會鄧家彪仲有心,直接將Facebook個頭像轉成華為Logo添吖!

 

 

葉劉:「所有美國貨都係危險嘅!」

 

  做過保安局局長葉劉今日就喺電台節目話,自己而家就用緊Samsung,不過遲啲都諗住轉華為㗎啦!而且講到明除非冇取代品,如果唔係啲通訊器材都會盡量唔用美國貨,因為「所有美國貨都係危險嘅!」因為美國有權監察手機喎!不過華為好似都係用返Android系統,葉劉會唔會都唔多放心呀?計Jenny話,要防監察嘅話,用返舊式按掣手機例如Nokia 3310就至安全喇,Jenny細個睇電影入面啲特工都係用佢㗎!

 

阿Bill換Profile Pic網友以為入錯Page

 

  而同樣係前保安局局長嘅新民黨副主席黎棟國就仲快手過主席葉劉,話自己一早轉咗用小米好耐,仲大讚「平、靚、正」添!雖然唔係華為,但都係國產,都算係撐國貨呀!

 

  不過,今時今日咁嘅撐國貨態度係唔夠㗎!好似工聯會鄧家彪(阿Bill)就識做喇!一於喺孟晚舟傳出被捕嘅第二日(7日),就將佢個Facebook頭像轉做華為Logo。Jenny一睇仲以為自己入錯咗華為個官方Facebook Page吖!唔通阿Bill想發起「我們都是華為」行動?但就好似冇黨友響應喇,Jenny就覺得好似阿Bill激進咗啲,同埋最好就問過阿爺ike唔like先啦?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#美國貨 #國貨 #罷買罷用 #葉劉淑儀 #黎棟國 #華為 #Facebook #立法會 #Android #監察手機 #Nokia 3310 #國產手機 #小米
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share