收藏文章 

2018-12-18

Pink Lady葉劉踩過界 搞講座幫人解決「滲漏」問題?

  作為女性,唔同年紀都可能有唔同嘅「滲漏」煩惱。新民黨主席葉劉淑儀雖然望上去保養得好好,其實數數手指都68喇,呢排有人就發現佢好似準備搞返個「滲漏講座」幫下姊妹們,仲好Warm咁用埋隻好Girly嘅粉紅色做Banner主色,個標題隔離仲有一滴Pink Pink嘅水滴添!Jenny一望,心諗睇嚟返去問下媽媽有冇需要都好喎!網民見到似乎都Get到啲嘢,笑葉劉係唔係搶添寧代言人盧宛茵飯碗添!

 

望見嚇一跳 然後得啖笑

 

  睇真啲,原來葉劉搞嘅係「樓宇滲漏講座」!唔係大家諗嘅嗰樣嘢呀!不過葉太一身Pink Lady裝束,同埋隔離位社區主任嘅白色衣著,睇落去就好似婦科醫生廣告咁款,再加埋「樓宇」二字用埋深粉紅底框起,唔細心留意都真係好易走漏眼!

 

  呢條Banner一出,就洗咗今日個Facebook版喇!不過唔理大家係恥笑又好、驚訝都好,起碼都令人記得新民黨嚟緊會有個「樓宇滲漏講座」舉行吖!Jenny覺得至少呢個宣傳係成功嘅!話唔定葉劉就係睇準自己呢個Selling Point,特登度身訂造添吖!你話一班「懶正經」嘅民主派點夠玩?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#葉劉淑儀 #滲漏講座 #粉紅色 #樓宇滲漏講座 #樓宇 #公關
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share