收藏文章 

2019-01-11

「大和解」一次都嫌多?民主黨今年黨慶唔請林鄭月娥

  特首林鄭月娥一上任講話要「改善行政立法關係」,上任冇幾耐都叫有啲成效,至少以前唔肯請梁振英去黨慶嘅民主黨,上年都有請林鄭出席,林鄭仲即席捐咗大嗱嗱三萬蚊添呀!仲Hashtag埋「#大和解」!之後引發嘅一段小風波就後話啦!

 

 

林鄭唔請、鄭若驊唔請、梁君彥都唔請!

 

  Jenny早前聽聞民主黨前幾日都仲諗緊今年繼續請林鄭出席㗎!唔知係唔係關噚日林鄭個「議員批准論」事,民主黨中委會噚晚開會討論邀請黨慶嘉賓安排,就決定唔會請林鄭、鄭若驊同埋梁君彥嚟飲喎!

 

  不過黨主席胡志偉今日就講返,係因為大家見林鄭上任以嚟,淨係掛住「一國」而輕視咗「兩制」,冇為香港人嘅價值企硬,所以今年就決定唔請佢嚟喇!但係志偉認喺黨入面,對於請唔請林鄭的確有唔同意見,不過既然黨中委決定咗唔請,相信黨友都會支持呢個決定。

 

因咩解究民主黨嬲嬲豬 ?

 

  至於點解鄭若驊同梁君彥都「上榜」?志偉就話,鄭若驊上任到而家都冇妥善咁處理佢僭建嘅問題,再加埋大家都好不滿佢喺UGL案嘅做法;而唔請梁君彥就因為不滿佢主持立法會嘅手法,覺得佢係「有權用盡」,而且佢哋黨嘅林卓廷同尹兆堅惹上官非一事,某程度上係因梁君彥嘅主席裁決而嚟,所以就決定唔請佢哋喇!

 

  Jenny就覺得,姿態呢就點都要擺吓嘅!就咁睇嚟林鄭嘅「蜜月期」過咗,好多嘢都打回返梁振英時代嘅原形,至於仲有冇「改善行政立法關係」呢支歌仔唱呢?Jenny就當然常備花生恭候啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#鄭若驊 #行政立法關係 #民主黨 #特首 #立法會 #大和解
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share