收藏文章 

2019-02-01

波叔有「一萬億」都唔要 仲棄駕速逃? 真相係……

  農曆新年就到,唔少市民喺呢幾日應該都有行年宵,辦年貨同埋感受下節目氣氛喇!就嚟要交「功課」嘅財政司司長陳茂波(波叔)都唔例外,佢今日就去咗維園,出席經民聯個檔口開幕禮,順便行下花市,但係有人塞錢到佢手都唔肯接喎!點解嘅?點解嘅?點解嘅?

 

 

被「嬲嬲」沒頂 波叔有餘悸

 

  波叔喺經民聯個開幕禮都有份開金口致辭,佢話,一入嚟就見到好多隻豬,仲自嘲話包括近期佢最熟嘅「嬲嬲豬」,睇嚟佢都對上次Facebook直播時被「嬲嬲」沒頂嘅情形心有餘悸噃!不過,財政司司長,波叔三句唔埋就講經濟是常識吧!佢話,今年狗年「隻狗仔好百厭」,去到年尾就靜啲,因為去到第四季嘅經濟增長就比第三季慢。佢又希望下年豬年大家可以「家肥屋潤」喎!

 

波叔棄座駕 真相係……

 

  完成任務之後,波叔就去咗行年宵,仲幫襯咗幾間學生檔,買咗啲豬公仔同埋福袋等產品,不過之後就遇到社民連成員示威喇!今年社民連嘅年宵商品就有個「萬億攬枕」,諷刺政府個「明日大嶼」計劃係一個要用成萬億埋單嘅大白象工程。佢哋就打算送呢個攬枕畀波叔,但係就被保安一手阻止。

 

  波叔有諗過上返佢架紅色座駕走人,不過就被示威人士擋住咗,最後波叔諗咗諗,竟然棄座駕而去,去咗搭港鐵,嘟八達通嘅手法仲好純熟添!Jenny當然即刻向波叔嘅政助何翠萍(Apple)八吓,波叔何解連座駕都唔理就走佬,Apple就話原來波叔趕住去中環出席飯局,所以咪選擇搭港鐵,Apple仲透露波叔除咗會不時搭港鐵之外,仲鍾意去快餐店食焗豬扒飯,都算係個「貼地波」嚟㗎!嗱!各位如果有幸野生捕獲波叔,相信佢都唔介意聽大家呻吓嘅,等波叔聽多啲,第時推政策可以都貼地啲吖嘛!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#農曆新年 #年宵 #財政司司長 #陳茂波 #經民聯 #花市 #棄座駕
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share