收藏文章 

2019-05-17

廖長江冇熄咪私密對話流出!拆天嗰個係「西環」定建制?

  今日立法會又好唔得閒!事關朝早有成3個會同時開,包括工務小組委員會會議、《2019年吸煙(公眾衞生)(修訂)條例草案》委員會會議(即係禁止電子煙個法案委員會),同埋《國歌條例草案》委員會會議,淨係電子煙同埋國歌法都已經撞到砰砰聲啦!

 

 

 

流一流無所謂?但….

 

  Jenny聽聞,本身《國歌法》個會原定聽日(18日)已經要開4個鐘頭會,但係法案委員會主席廖長江又再喺今朝加開多兩個鐘。梗係啦!未搞掂《逃犯條例》,先快手搞掂個《國歌法》都好呀!不過民主派對咁樣嘅安排當然好唔滿意啦,議員就得一對腳,會就有3個,如果同時入咗呢3個委員會,都唔知去邊個會好!一個會唔夠人點算好?民主派就梗係出返舊橋──點人數,仲要係同時點添!

 

  有聽過立法會會議嘅人都知,點人數等人埋位嗰段時間好悶㗎嘛!其中《國歌法》嗰邊,阿副主席張國鈞同主席廖長江就坐喺會議室都等大家入嚟,點知兩人個咪都冇熄,結果大家就聽到張國鈞向廖長江「進言」,話:「國歌法開唔成,佢地(泛民)今朝咁樣扯住(點人數),想國歌法唔開、流會。」廖長江就施施然咁話:「佢流一流《國歌法》我都無咩所謂嘅,等啲人警惕下囉,但『西環』實係『拆天』!」嘩嘩嘩!「西環」即係咩先?你懂的!

 

Ann姐都試過!「攬攬爸爸」夠經典

 

  冇熄咪呢家嘢,廖長江都唔係第一個中伏嘅建制派啦!Jenny仲記得上年311補選嘅時候,代表建制派出選嘅民建聯鄭泳舜去報名參選同見記者嗰陣,身邊嘅蔣麗芸(Ann姐)就細細聲溫提佢「攬攬爸爸」、「呢啲嘢要做㗎!」又係因為冇熄咪,透過直播通晒天!搞到舜仔被人套咗個「裙腳仔」名號喇!你話熄咪係幾咁重要吖!

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#蔣麗芸 #立法會 #國歌法 #逃犯條例 #西環
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share