收藏文章 

2019-07-10

DSE放榜!喇沙狀元不畏艱辛想做醫生

  今日係DSE放榜嘅大日子,Jenny晨咁早就去咗喇沙書院守住,皆因喇沙上年出咗個「終極狀元」!今年依然豐收,一門三狀元,係包攬得最多狀元嘅傳統名校。去到記者會嘅時間,老師仲要一連拉咗24個同學仔出嚟,原來24個都係考到42分,即係6科5**或者7科5*以上!望住個個張成績表上面都咁多粒星星,Jenny都數到眼冒金星喇!

 

 

 

喇沙成造星夢工場

 

  而家去到邊都講緊《逃犯條例》,新鮮出爐嘅狀元們當然都被啲行家追住嚟問點睇啦!咪狀元真係狀元,唔係讀死書,高材生都好關心政治,仲識Find the right word。有狀元認為政府應該講明「撤回」而唔係「壽終正寢」,有狀元就贊成成立獨立調查委員會,喇沙嘅蕭子聰同學仲同Jenny講咗自己都有上街遊行和平表達意見。

 

  人人都想學醫,你估人人都可以做到醫生咩!不過今屆狀元就應該唔使愁,揸住咁多粒星,去邊都應該通行無憂。今屆大部分狀元都話想學醫,雖然有言「學醫救不了中國人」,此言差矣呀!香港醫療資源緊絀,香港人好需要醫生呀,Jenny代香港嘅醫療體系多謝你哋!加油呀!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
你可能感興趣
#逃犯條例 #狀元 #喇沙書院
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share