收藏文章 

2019-08-20

鄭若驊突然結束訪滬行程返港 原因耐人尋味

  「沒有她~很想去捕捉她~」話說律政司司長鄭若驊原本就係由星期日(18號)起一連三日訪問上海,同下上海市政府官員會面、拜訪下內地法院,見下內地業界代表咁,都係一般野啦!但奇就奇在,行程未完,尋晚佢忽然返咗香港,究竟有咩大事要司長咁急趕返來呢?

 

為趕返香港 不惜放研討會飛機

 

  Jenny尋晚見政府新聞處發新聞稿表示,鄭司長晚上(19號)返港,而律政司代表團同其他成員,仲有業界代表就繼續在上海行程。鄭司長為咗趕返香港,不惜放咗由律政司、上海市法學會、上海經貿商事調解中心合辦嗰個研討會飛機,提早結束行程返港。行家同Jenny都好奇怪,點解會無啦啦中途離隊呢?唔通發生咗咩大件事?即刻問問律政司司長辦公室先!

 

  辦公室就話,鄭司長提早返港係要「處理公務」,咁係咩公務先?不如都係直接問鄭司長喇!行家們一於去接機「捕捉她~」,可惜佢尋晚12點幾落機之後,唔知係咪心繫工作,記者問咗好多嘢,好似「係咪要處理特別事務?」,「點回應市民星期日的遊行?」等等,鄭司長好似都冇咩反應,冇回應到就上車走咗喇!

 

「公務」嘅演繹 你覺得呢?

 

  嗱!問題就嚟喇! 「處理公務」有好多種,風頭火勢之下,大家對「公務」嘅演繹,自然就更加多元化啦!Jenny嘅朋友間就有以下對話喇:

 

  朋友A:「Jenny,我呢就覺得可能係叫鄭司長返嚟快快手執手尾,話晒佢都係落台熱門人選!執完手尾唔該問責下台!」

 

  朋友B:「傻豬啦!而家冇人肯入熱廚房,鄭司長個位不知幾穩,我就覺得佢係趕返來處理檢控班示威者嘅嘢喇!嚇下佢哋,等佢哋唔可以再用暴力咁囉!」

 

  朋友A:「咁721元朗事件打人嗰班呢?不如搞掂佢地先啦!」

 

  朋友B:「所以話你吖!阿sir做嘢唔使你教,DOJ做嘢更加唔使你教啊!」

 

  之後佢地兩個來來往往就嚟嗌交咁款,Jenny當然即時現身做和事佬,應承佢地下次見鄭司長一於問清楚!(如果司長肯答的話)

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share