收藏文章 

2019-09-23

林鄭fb:對話平台,上線囉~

  逃犯條例風波開始之後,特首林鄭月娥都主力同唔同社會賢達、上流商家閉門傾計,傾完一輪之後終於輪到一眾蟻民百姓,可以公開同佢傾下計,但係想同林太訴衷情,都唔係易事,事關首場「社區對話」名額得150人Only,簡直絕望過絕望座位表。據Jenny所知,截至上星期六下晝,網上登記嘅參加者已經Over萬7人,仲未計親身去各區民政諮詢中心交登記表嘅人!

 

 

  唔知係咪反應熱烈,令到林太心花放呢?佢今日就喺Facebook出Po,Upload咗張石縫中長出幼芽嘅相,Caption就寫「再艱難,也有出路,讓我們對話」 、「對話平台正式啟動」。有人會覺得相張有絕處逢生之意,之不過Jenny就覺得,張相有少少出事喇,因幼芽喺石屎地生出來,根就唔會深……

 

  睇返網民反應先,個Po出咗半日已有萬6個「嬲嬲」,「Like」加「心心」夾埋就有3000個左右啦,留言就隊形十足寫「五大訴求、缺一不可」。畀在Jenny係市民,咩立場都好啦,見到絕望座位表點都好難Like,希望聽日抽唔中嘅人,唔好去facebook大派「喊喊啦」!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多言歸政傳文章
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share