加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-11

【少男最得令?】從逆齡大叔身上學永遠保持魅力秘訣

  點解而家係年青人嘅世界?原來我地處於洛書地運中嘅下元八運(2004-2023),呢廿年專發少男。

 

  少男可謂當時得令,所以年青先鋒引領產業潮流、青春偶像橫掃樂壇、Mark Zuckerberg廿多歲已殺入世界富豪榜,今年仲榮膺世界之最,真係後生可畏、佔據地球!

 

  有啲青年覺得長者係過時嘅生產機器,應該送去廢鐵回收廠,所以叫佢地做「廢柴」。

 

  不過廢料仍然有燃點價值嘅。

 

  老嘢們以滄桑嘅體驗、豁達嘅心態、乾澀嘅幽默,描述經過一輪人生衝刺之後走落山嘅景況,幾好笑!

 

  以下係攪笑耆英嘅集體智慧:

 

一、人生苦短,要常微笑——趁你仲有牙!年長嘅,笑一笑,十年少,秒速年輕十歲,年輕嘅,笑一笑,打開好多本來關閉嘅門。

 

二、「早睡、不準周街走、不準去wet!」呢啲都係年輕時嘅懲罰,現在變咗年長嘅養生之道,要日日做。

 

三、未有Internet之前,我地嘅父母係點kill time嘅呢?我問咗我嗰十一個兄弟姊妹,佢地都口啞啞。

 

四、人老有好處,當「人渣」仲未開口之前,我一早洞悉佢係「人肉垃圾」!哈,人老精,鬼老靈!

 

五、我嘅曾祖母喺兒孫大聚會上,突然陰陰咀笑。我地問佢笑乜?佢答:「你哋出現喺地球,完全係因為我一次嘅性高潮!」

 

六、有理想唔怕遲,但如果你想愈嚟愈青春呢,唔好傻啦!

 

  不過,逆轉年齡又唔係完全冇可能噃。凍齡女神唔講,因為唔知係咪科技產品,最近報章訪問咗四位「登六」型男:60歲嘅單立文由深夜三點都未瞓,變成早睡早起,謝絕黑眼圈。61歲嘅苗僑偉好少飲酒,只食七成飽,謝絕大肚腩。61歲嘅梁家輝以做家務、放狗仔為keep fit秘技,不過佢有六隻狗,運動量肯定唔嘢少。64歲嘅任達華有鐵一般嘅意志力——食得清淡、飲得水多、游水舉鐵跑步,練就鐵一般嘅腹肌。

 

單立文

苗僑偉

 

  從呢啲逆齡大叔身上,妙齡人士可以偷到唔少「蹺」。本文開篇提到嘅八運雖然明益少男,但唔包括純發白日夢一族,因為八運卦象屬艮,代表山,即係成功要積聚、要實幹,因此頭十五年已經大浪淘沙,淘走好多冇料start-ups,年青人要趁仲有五年,趕緊借鏡前人借慧,參考一下保持實力、魅力嘅妙計。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#玄學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share