加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-13

萬聖節快到,來一個「人鬼戀」故事!捉鬼大師:非功力不足,而是輸給了愛情!

   這是一個「鬼咁有趣」的故事。

 

  「我軀鬼多年,呢次係我唯一嘅失敗經驗!」退休的捉鬼大師說。

 

  眼前這位魁梧的大師非常「寸」,輕易不會認輸,因此以下故事應該是真的。威水史就多人吹噓啫,失敗史那有人杜撰的呢?

 

  「呢件事發生喺公屋仲叫做廉租屋嘅年代,我當時年少氣盛,矢志替天行道,啲鬼唔猛都唔去收,愈堅愈好。

 

  呢個個案,隻鬼上咗個靚女嘅身,個女仔好瘦好細粒,但係我哋四條大漢都㩒佢唔住!你話幾堅!」捉鬼大師憶述。

 

  嘿!原來真有「鬼咁大力」這回事!

 

  據少女的家人透露:她每天放學後,就躲在自己的下層碌架床,拉上布簾,然後不停和男鬼交談、談得很開心。據在上格的弟弟「報料」,得知男鬼本是大陸人、交通意外喪生,不知怎麼會與香港少女陰陽合體,賴在人間。

 

  自此少女整個人都變了,每天只吃一餐,而且是辣椒炒飯,還是桂林最辣的辣椒。喝水就喝最滾的,剛煲好就喝下去,若是平常人,喉嚨已經煮熟了!

 

  母親深感不安,先後請過不少道士、和尚和異人來家中,結果都險象環生。

 

  「有一次搵咗個道士嚟,點知男鬼直情跟佢番個神壇,仲警告佢唔好多事,即係話,你有個壇我都唔卸你,道士立即劈炮!另一次請咗個茅山師傅嚟,點知佢一作法用劍指指向少女,即被咬傷手指,見血而逃。我地幾個師兄弟為咗救人,唔理咁多,就殺咗上佢屋企。」大師話。

 

  最初將符化了,拌在辣椒油中,但她聞到味,不肯吃,於是變招,只用清水,劃符在水中讓她喝下去,

 

  「本來已經無聲無色咁攪掂咗佢,佢媽咪打電話嚟話個女正常番,有幫手做家務添。點知個細佬通水,話阿媽搵人喺水度落咗料,於是前功盡廢。少女後來如何,我哋都唔知,因為可以用嘅方法都用盡曬。」大師縷述捉鬼之轉折失敗。

 

  跟著他長歎一聲說:「唉!我唔係輸在功力不足、或者慈悲心唔夠,而係輸畀愛情,原來美少女鐘意咗辣椒鬼!」

 

  愛是無敵,陰陽比翼?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#玄學 #鬼故 #萬聖節 #人鬼戀
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share