收藏文章 

2017-04-19

【Fresh Grad實例】一返工即做錯4件事?

  放下書包,拿起公事包,整個世界從此變了樣。曾經痛不欲生嘅FYP,而家睇嚟一啲都唔嘔心,皆因變成打工仔的你,可能每日都做緊幾份FYP。返學你可以咩都唔識,然後傻下傻下畢業。入咗職場你都可以咩都唔識,但一定要識得做人。小編都係個新過吓嘅新人,返工日子唔耐,入世未深,講咗唔應該講嘅野,碰了一鼻子灰。以下事例,可能個個Fresh Grad都做過,然後難免心靈受傷害︰

 

1/ 講真話被黑面

 

  最真嘅說話可能永遠都係最傷人嘅說話。話說有位同事買咗粉紅色嘅電話殼,然問我哋靚唔靚,口直心快嘅我唔覺意講咗句:「隻色好姣呀。」話音一落,現場步入一片死寂……我成功做咗話題終結者。呢個故事教訓我,女生雖喜歡說反話,但更愛聽讚美說話,粉紅色蘊藏咗幾多少女情懷,媽我現在懂了。

 

2/ 爆錯粗

 

  粗口有幾博大精深我諗唔使再講,甚至乎一段友誼都可能因講粗口而起。某日喺公司某間房傾計,有個人佢粗口滿天飛,講到興起,我衝口而出講左句:「X你」。然後見佢面有難色咁,我就知我衰咗喇。本以為大家都熟咗小小,講一兩句好閒啫,但講粗口要講時辰,最緊要講對象(我唔記得講,我X嘅對象原來叫腦細)。

 

3/ 被無視

 

  第一日番工,見到任何人都必須保持笑容。朝早斟水嗰陣,少不了早晨前早晨後。但總會有同事只望一望你然後走開,我心入面不禁默念:「使唔使擺款呀,都係同事啫。」作為薯仔新人,同事未必知我係乜水,唔同我打招呼都好正常。但禮多人不怪,人哋唔講,我都係死死地每日都同佢地講。最後發現,佢走得咁快,原來水機無水。

 

4/ 被當傻仔

 

  坐係自己位,唔出聲無人怪你。行開行埋,係Pantry見到同事你唔傾兩句,場面都幾尷尬。話說有日去洗手間見到同事,有禮地問咗句:洗手呀?然後同事笑而不語。步出洗手間先知自己問得幾白痴,心諗︰「唔係洗手唔通玩水咩?」。搭訕就搭梗架啦,但說話技巧,Fresh Grad還是好好地學一學吧。

 

  令人反眼的事情怎會就此結束,返工日子耐咗,會教懂你做人處事,但同時都要提醒自己︰「初心,永遠是最珍貴」。

 

source:CTgoodjobs

Source: ctgoodjobs.hk

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#上班族 #新人
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share