收藏文章 

2018-01-18

【職場真友誼?】同事升呢做朋友無難度?最緊要志趣相投!

  成日話人大咗好難識朋友,特別係喺爾虞我詐嘅職場,隨時唔知道邊位同事會做金手指。想和同事成為真心朋友,每日返工都係嘻嘻哈哈咁過?就要留意同事有無潛質升呢做朋友啦!

 

1/志趣相投最重要

 

  就算普通人識人,要成為朋友都要有共同話題啦,更何況係同事。因此要由同事升呢做朋友,有相似嘅興趣和話題就更易打開隔膜。例如講下有咩好食的餐廳、近排有咩手機遊戲可以一齊玩等等。不過,如果你們之間就只係單純會講是非嘅關係,就要小心對方分分鐘會向上司打小報告了。

 

 

2職位無利益衡突

 

  要由同事成為朋友,當然就是兩個人之間沒有最直接嘅利益關係。例如互相比拼業績、爭取上司的信任等等。又或是兩team人之間不存在互相競爭,否則你們的友誼就會像羅密歐與茱麗葉一樣受到眾人嘅目光注視。

 

3有來有往

 

  要成為朋友,當然不能只有你單方面有咁嘅諗法,如果你主動私下whatsapp對方,但對方只係覆你表情公仔,咁你就知道對方未必想同你深交,就要知難而退,保持同事之間嘅距離。

 

4小心處理否則朋友不成變仇人

 

  如果以上3點都做到嘅話,恭喜你,你同那位同事有機會成為朋友,更有甚者,有機會發展為情侶,但要小心,如果處理得唔好嘅話,分分鐘office會變成地獄。例如情侶分手,又或者你唔覺意將對方同你講嘅說話,轉個頭就「大喇叭」周圍唱。又或者其實你係想利用對方喺office收風,咁樣隨時朋友做唔成兼面阻阻。

 

  同事有分好多種,避免成為豬般隊友,首先你要......睇下自己有無呢啲稱號

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #人際關係
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share