加入最愛專欄  收藏文章 

2020-12-31

【回顧2020年】失業?減薪?放無薪假?2020有失,亦有得!

  2020年最後一日,今年係好特別嘅一年,香港嘅經濟環境並唔樂觀。慶幸Marketing呢一行,相對之下未算係最差嘅行業,裁員、減薪、無薪假等情況對比其他行業為少。據非正式統計,大約有10-20%嘅marketer失業,30%左右嘅marketer已經被減薪/放無薪假。疫情下大多打工仔都好努力去爭取工作機會、保住飯碗,但辛勞同時,呢一整年就有一份重重、患得患失之感。

 

「做多咗campaign,但九成九似係白做」

「2月訂咗30盒口罩,最終4月先得1盒到手」

「全年合計買咗近20盒口罩,但其實只係用咗6-7盒」

「好似仲保住份工,不過公司過埋新年就應該裁員」

「雖然冇得去旅行,但係都儲唔夠錢買樓」

「身邊多咗人結婚,不過去少咗婚禮」

「放咗30日AL,然而全部都係無薪假」

「雖然有一半時間WFH,但仲忙過之前」

 

  好忙好努力,不過並唔實在,患得患失嘅感覺,令每個人都帶點情緒病。

 

  其實今年要回顧嘅事情,並唔係我哋失去咗幾多,或者仲擁有幾多,而係喺困境中我哋可以得到幾多。疫情奪走咗我哋好多嘢,如呼吸嘅自由、旅行嘅機會、正常嘅節慶,呢啲都係冇得改變嘅事實,但我哋必須學懂從困境中得到一點得著。人生係一個漫長嘅旅程,工作雖然重要,但未必一定要不停地向前跑,去到某啲關口,從另一個角度看的話,其實係好好嘅休息站,加油後再上路。

 

「雖然冇咗份工,但可以做返自己,多咗時間學一門手藝」

「雖然放咗30日無薪假,但多咗時間陪家人」

「雖然冇得去旅行,但發掘多咗香港好去處」

「雖然年頭訂口罩不停被cut 單,但令你變成咗衛生專家」

「雖然有15盒口罩用唔哂,但學懂於艱難時同人分享」

 

  2021年相信係更難嘅一年,但記緊喺過難關嘅同時,亦要留意自己同身邊人嘅情緒。千萬唔好「保住份工,但多咗個病」,金錢重要,心理質素更重要。喺疫情下能夠保持心態嘅人,佢哋喺疫情後「自我報復性反彈」嘅能力必定比別人高。

 

  加油。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#職場 #2020回顧 #Marketing #Marketer #失業 #減薪 #無薪假 #打工仔 #疫情
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share