加入最愛專欄  收藏文章 

2021-07-08

疫巿保就業,給打工仔3大職場投資建議!回報可能比投資股票更高!

  香港好多打工仔都有做不同投資,買好多書、上好多課外班、做好多資料搜集,希望喺公餘時間為自己財富增值。但相反,肯為自己職場投資嘅人反而少。其實職場上都有好多值一得大家投資嘅地方,只要定期做少少功課,最後投資回報可能比投資股票還要高。

 

定期面試

 

  唔好等有需要搵工時先去send CV,平時亦要養成一個見工習慣,就算工作順風順水,都不妨去見下工吸收面試經驗。面試技巧係談判技巧之一,面試能力強除咗有助見工之外,長線對其他工作如演講、銷售等十分有幫助。而真真正正嘅面試,先能夠令你獲得較好嘅經驗,透過面對不同HR職員、上司同老闆,能令你知道自己工作上或面試上嘅不足。另一方面,你亦可以喺面試中了解巿場行程。好多時自己只顧於現職公司努力工作,好易會變成井底蛙,多「探訪」其他公司能了解巿場對人才同技能嘅需要,檢討後再喺現公司作出相對調整,令自己更有競爭力。再者,如果該公司提出面試機會,證明已初步接受你嘅申請同expected salary,其後如果面試情況樂觀,亦表示你喺巿場上可以有更好嘅位置及人工,令你更清晰喺公司將來嘅定位。

 

第二技能

 

  喺公司專注自己嘅工作係好事,但如果要比別人跑得快,就不能只做一件事。喺香港工作,做好份內事只能滿足老闆基本需要,能夠身兼多職係最好不過。擁有多一項工作技能,就算公司 / 部門裁員,多技能嘅你永遠都能站於安全線之上。不論部門以外嘅技能,甚至同自己工作行業相關嘅技能,長線對自己晉升好有幫助。甚至係同現在工作完全唔相關而有用嘅技能,能夠令你於突如其來嘅疫情、行業倒閉潮,都有較大嘅安全網。但要注意一點,必先處理好份內事,才專注其他事務,否則就會變成「多管閒事」。

 

商業新聞

 

  大部分人習慣上Facebook睇新聞,多數只集中睇時事新聞,但就缺乏「商業新聞」。除咗係自己行業相關新聞外,其他行業亦不能忽視。例如公司同公司間嘅新合作、某公司開設新生意/ 副線、某公司推出破格創新嘅marketing campaign等等,都能夠擴闊自己嘅眼界,亦能訓練自己嘅商業意識同敏感度,對工作或交際應酬十分有用,令自己不停進步。

 

  疫巿搵工難,保就業更難。喺逆境下作好準備,增強自己嘅求生技能,令自己更有競爭能力,之後就可以比別人跑得更遠、更快。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#技能 #競爭力 #打工仔 #求生技能 #商業新聞 #晉升機會 #職場投資 #面試 #增值
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share