加入最愛專欄  收藏文章 

2018-05-24

【絕世好橋】同上司出trip,如何令你住靚房佢住蚊形房?

  有出trip經驗嘅扮工仔,唔知你鍾唔鍾意出trip,但本人就十分討厭係現時嘅「血汗工廠」出trip!因為出trip除咗要24小時對住上司做假面人之外,最緊要係冇得補假,簡直係蝕到止唔到血。不過,有同事教路,如何係冇得推trip嘅情況下,令你個trip出得開心少少。

 

 

  有一次,同事Angela被欽點嚟緊要同上司及另一個女同事出trip四日三夜。有經驗嘅打工仔都知道,為咗應付business trip,出trip前嘅工作量實係突然暴增,突然要啃呢舊冇人想食嘅「豬頭骨」,Angela本身已經好不滿!而且上司竟然要求Angela做trip planner! 

 

  「阿Angela,你做完果幾份proposal,幫我做埋research!睇吓住邊間酒店近啲客、又方便,同埋你醒目少少揀間靚啲嘅,我要deluxe以上嘅房,你同Purple book間Twin啦! 同埋睇埋啲交通資訊啊等等。仲有,電話上網一定唔可以慢!總之個Trip交俾你啦!」 

 

  Angela聽完梗係㷫過火屎!身為一個專業人員,竟然要做呢啲安排嘅工作?大大個秘書坐喺度,全公司上下咁多人出trip,點安排、咩路線,人哋10分鐘搞得掂,點解係都要喺佢最忙嘅時間,做啲本來唔應該屬於佢嘅工作!卒之, Angela OO吓T諗左條絕世好橋,為自己嬲到邊種嘅心情平衡一下! 

 

  「你就六點半收工,我同Purple就做到九點!」(自言自語) 

 

  「係囉!自己就住deluxe,要我地兩個人迫間雙人房?虧佢好意思講得出!」(Purple加入) 

 

  二人靜止對望三秒,Angela:「不如我哋扮couple,係 ”special requirement”一欄話係anniversary trip,搏佢upgrade。之後阿姐間deluxe就用你credit card再分開book,等佢唔知我地係3人行!」 

 

 

  雖然,呢招未必萬事萬靈,但起碼適用於呢個trip!阿姐就住佢夢寐以求、高人一等嘅deluxe room,Purple同Angela就真係upgrade左⋯去suite,仲有驚喜room service 送上anniversary cake添!我知道,一定會有人話Angela呢個行為貪小便宜,影衰香港人。但其實,酒店都要有吉房,先會upgrade比你啫!你唔搏佢upgrade,間房咪又係丟空係度。咁不如好似Angela咁,諗諗計去搏upgrade。如果成功,佢堂堂一個上司都要住得cheap過你,仲可以一吐你返工畀佢壓迫嘅不快!要講道德,咁下次真係去旅行嘅時候唔好用呢招囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #出差
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share