加入最愛專欄  收藏文章 

2018-09-20

【女兒控上司】囡囡來公司「學習」,為何我反而覺得自己是零?

  通訊應用程式如Whatsapp、Wechat害人有幾深就唔再講,畀上司日夜轟炸嘅經歷大家都應該試過。但唔知大家有冇試過遇到個好chill嘅上司,唔介意分享私人逸事;同時又係「女兒控」,最鍾意分享囡囡行跡畀大家,甚至帶囡囡同大家見面。非公事嘅嘢有時真係想啋佢都傻,但估唔到日日被呢啲無形資訊轟炸,你個玻璃心會無故被hurt?

 

 

  先講講我哋會同囡囡嘅接觸點。事緣一次公事大家留守公司OT,上司見到大家咁勤力都老懷安慰,將大家嘅奴隸照post咗上私人嘅社交媒體上大讚大家。而囡囡見到呢張相,就覺得我哋呢班OT到深宵嘅中環人好專業、好Cool,繼而覆咗張喺餐廳度食嘢嘅自拍相畀上司,自嘲廢青冇貢獻,仲話好想見我哋學下嘢喎!上司forward咗個message畀大家,但大家望一望枱頭上果盒叉雞飯同相中嘅意、日fusion菜,再openrice先知間餐廳嘅價錢係「$801起」,就真係覺得果兩句「好專業好Cool」難聽過講粗口,但事情發展成點?上司緊係安排囡囡同大家食lunch啦!

 

 

  午餐當日,一名打扮完全唔符合實際年紀嘅秒齡少女走進辦公室,先用一口流利嘅美式英文同大家打招呼,徐徐再直入上司房間,閂門隔絕我哋一班蟻民。閂門?又話嚟學嘢嘅?閂埋門學咩啊?大家淨係感覺到一股隔離感,由嗰道門傳出嚟嘅所有笑聲及英文,就好似恥笑緊我哋門外捱緊嘅打工仔。呢個時候,大家嘅手機震個不停,又係秘密WhatsApp group出動嘅時間。女同事留意,睇佢一身行頭:窄身little black dress、保暖小scarf、手提clutch、紅色高跟鞋以至全身首飾,無一樣唔係名牌。男同事留意嘅,不外乎都係外表同身材:講樣,你估真係個個都係沈月咩?但男同事一致都認同,佢嘅行為舉止滲透出一種普通人冇嘅自信感,係幾sexy嘅。食飯時大家輪流同囡囡自我介紹後,就冇再提及任何有關工作上嘅事,只不停share自己旅行嘅經歷。好在,阿姐我都去過幾次日本!(Sorry,咁失禮唔應該拎出嚟講)

 

 

  到自費飯後,一行人返到office。前線兵繼續打仗,後面嘅將軍繼續同囡囡談笑風生。唔洗兩點,囡囡走出嚟同大家道別:「Hi all. So lovely to meet you guys and thank you for the lunch. I am gonna to do shopping now. It‘s so nice to meet you all. 」 好地地又講粗口?我哋就打生打死,你就出去shopping?買咪買囉,唔好同我哋講好冇?你搞到我哋覺得自己好冇用好可憐呀!藉口學嘢其實就持續hard-time我哋!不過我信佢哋唔知我哋咁玻璃心嘅,因為佢哋根本唔知低下階層原來可以咁低下。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #女兒控上司 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share