加入最愛專欄  收藏文章 

2018-10-04

【史上最伏Party】入伙派對只是幌子,重頭戲是一張「貼心」清單!(上)

  香港樓價持續高企,打工仔就算搵6-7萬一個月,都逃離唔到做「租租」嘅命運,年年被業主加租趕走。身邊同事有父蔭嘅,當然就被「蔭」咗;冇父蔭嘅亦一早深明時勢,為咗早日換得真正自由或顯示獨立,好多都早早就搬出嚟租屋四處飄泊。所以,租屋、搬屋對大家嚟講實在等同閒事,可以話講咗出嚟都冇人會理。但係公司有位同事,好似集合咗全香港服務業應有嘅好客態度咁,成日邀請大家去佢屋企搞housewarming。聽落就冇咩問題,但其實housewarming滿佈危機……

 

 

  「9月28日,Jacky仔寒舍Housewarming派對

 

  本人Jacky誠邀各位親愛嘅同事嚟我新居一聚,屆時小食任食、酒水全包,英超、歐聯無限重播,啤牌、麻雀一應俱全。各位大大亦可自擕各式電玩,只求當晚大家可以玩得盡興,為寒舍加點生氣,搞旺個場!有意者回覆WhatsApp報名!」

 

  一個睇落簡單又開心嘅Message,係同事Group中彈出。有嘢食、有嘢飲、又有個地方聚腳講是非,最緊要係可以參觀同事屋企,好多人都回覆WhatsApp參加Housewarming。Jacky整理好參加人數及作最後confirm後,就一盡地主之誼買定食物同飲品招待大家,仲send相去個group度話期待大家嘅來臨添!

 

 

  不過,美好嘅故事嚟到呢度。當大家以Emoji回覆Jacky嘅食物相後,Jacky隨即send出一個housewarming禮物list。Jacky一如既往好有條理咁將大家分組,吸塵機、熱水壺、焗爐、微波爐等等電器,都由唔同組別嘅人負責,貼心嘅佢仲同大家講「畀咗個list大家,你哋就唔使煩買咩做入伙禮物啦!」

 

 

   嘩!多謝晒你咁貼心!成件事根本係個局,佢突登double confirm哂大家嘅出席,仲特意表示已準備好相應人數嘅食物,先再將禮物list send出,就係為咗唔畀大家反口唔去。而送禮一事,其實一班同事都冇諗過兩手空空咁走上人哋屋企。只不過係打算買上去嘅野,同list中電器有啲差距。而且大家為咗要面,冇理由你夾我唔夾,最終焗住被逼就範。人無恥便無敵,housewarming最終勝出者非Jacky莫屬。但無恥之霸嘅貪婪又點會咁易滿足得到?Jacky再度出招,但點解中過伏嘅我哋,又會再次中伏?

 

  (下回待續……)

 

Read more::【女兒控上司】囡囡來公司「學習」,為何我反而覺得自己是零?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#同事 #打工仔 #housewarming #人際關係
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share