加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-08

【HR管很多】不准飲食、檢查桌面!內地上司「十戒」打造地獄辦公室

  近年港產片嘅票房慘淡,有幾多套港產電影你真係印象深刻?電影《志明與春嬌》貼地嘅題材令唔少香港人得到同感,收得唔錯票房後,再發展到開第二部以中、港為背景嘅《春嬌與志明》;再到上年,第三部我未睇嘅《春嬌救志明》,膚淺啲講句「淨係睇佢添食咗兩次就知佢票房唔錯,有賺錢空間!」。不過,其實我就唔係想評電影,只係因為《志明與春嬌》嘅情節,令我聯想起公司嘅荒謬。成日話香港人最適合做奴隸,其實中國人都不遑多讓!

 

  《志明與春嬌》戲中志明同春嬌係因為「打邊爐」而認識,吸煙危害健康人人都知,但我全公司上下都係煙民,而且煙癮仲大過張志明!話說本人公司人事部近排換咗個中國籍高層,一坐低即刻炮製咗「十戒」俾我哋嘆。以下我精選左幾戒:

 

 

1. 嚴禁喺位食嘢,要食嘢躝去pantry匿埋食!

 

  有時做嘢做到肚餓,想食少少嘢,莫講話下午茶,而家連塊消化餅我都要行去pantry先可以食。想偷懶唔行去pantry嘅,咪唯有成個小學生咁,偷偷地放入口。不過咁喎,俾人捉到你就要收warning,bonus扣幾個percent㗎啦!你話咁做係為左保持辦公室清潔?我就話其實HR心底裏係想隔離我哋呢啲要偷懶、又自甘墮落嘅垃圾員工,唔好俾我哋食嘢嘅香味,或懶散嘅態度影響到其他打緊仗嘅同事,你要自暴自棄係你嘅事!同時仲要俾人Label坐係Pantry果班就係廢人,有時覺得係咪就快餓到血糖低,都要跑去廁所食嘢。

 

 

2. 枱上除咗同工作有關嘅嘢,其他無關嘅垃圾收埋佢!

 

  HR領導覺得,返工就返工,放咁多無謂裝飾係枱只會阻礙工作、影響效率!所以,講到明如果夜晚突擊查位後(係呀,會等人走晒夜晚突擊查位,係咪好變態),發現任何同工作無關物品,會收起一包,自己第二日再去HR排隊認領返!你話想擺屋企人嘅相去激勵自己俾心機做嘢?唔得!因為你個心應該係屬於公司嘅,唔可以諗住其他人,而公司老闆放在心上就得啦,唔使下下攞出嚟講嘅屎忽鬼!

 

  寫到呢度先發現,原本想講嘅「公司迫我哋全民食煙」呢個離譜HR政策都未開始講,就已經忍唔住連爆咗兩項傻仔政策。有關食煙嘅癲事,下星期再講點解連張志明都唔夠我哋「抽」。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #辦公室 #管理
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share