加入最愛專欄  收藏文章 

2018-11-15

【辦公室怪談】國產HR登位,搞到大肚婆都要做「煙民」

  上星期講到中國出產嘅HR高層,一登位就整咗「十戒」出嚟管治我地呢班奴隸。唔畀喺位食嘢、唔畀擺設座位都係閒事,最變態係有關生理需要及個人健康問題,佢都要管,搞到個個都做咗張志明同余春嬌,每15分鐘落街「呼一呼吸」!

 

 

3. 離開座位唔可以超過15分鐘,「辦大事」唔該你事先申請

 

  強國HR高層認為我出糧畀你,你就應該8個鐘都坐定定喺到同我做嘢。但HR同事深明大家都是人,都有需要去洗手間、或飲水嘅時候,所以批准蝕幾分鐘時間畀大家行個方便。不過,一個健康嘅成年人,平均去一次洗手間需時唔多過15分鐘,所以就規定咗大家離開座位唔可以多過15分鐘嘅規定!由於公司洗手間係同同樓層嘅其他department一齊share,所以出入大門都要拍卡,如果記錄發現你非lunch hour離開多過15分鐘,等收warning letter喇!如果要「辦大事」或者女仔唔方便嗰幾日咁點算好呀?細心嘅HR都好人性化,如果有需要,你只要send個e-mail或whatsapp或任何black & white軟件通知上司,之後用呢個證據去delete record就可以了。真係拉近咗大家同上司之後嘅距離,令大家更close、更親密!

 

 

4. 朝早嚴禁食早餐,但你可以去食煙

 

  相信好多人每日都要由一杯咖啡去喚醒你每一粒細胞,但有時返工預唔到時間,岩岩好準點達陣,冇時間買精神食糧。喺無為而治時代,大家處理得到手頭上嘅工作嘅話,都會拍卡後落樓買杯咖啡,甚至買早餐返位慢慢歎。但自從座位唔畀食嘢措施實施後,大家就一窩蜂堆晒去pantry食早餐。懷疑控制慾過剩嘅HR見到如斯亂世,就推出咗「辦公時間嚴禁進食」嘅規矩,防止各位奴隸喺辦公時間食嘢!能屈能伸嘅打工仔又點會因為一個障礙而放棄早餐?天網恢恢畀我地發現咗,老闆們因為需要落街「呼吸」,所以HR特別放寬畀同事落街食煙。批准食煙而不批准食早餐,大家一於握緊呢個漏洞,全公司上下連大肚同事都話要落街食煙!只要可以喺15分鐘內買完返黎,不留一個record就完成早餐挑戰。

 

  有時,打工仔除咗要抗戰上司,都要同唔同department打長期戰爭。好似唔太受人歡迎但又掌握大權嘅HR咁,今次我地暫時小勝,保得住「早餐」一地,但唔知幾時HR會再出招。下次,唔知大家會唔會變到要吸毒先可以去洗手間!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #辦公室 #管理
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share