加入最愛專欄  收藏文章 

2019-03-20Text: Yan Law

【KOL速成班】愛情小文、健身短片最煞食!吸粉絲前先要「劃地盤」(附3大IG Stories排版App推介)

3. 發文技巧

 

A. 用字精簡

 

  無論出文定出相,千萬記得撰文時用字要夠精簡扼要,畢竟現代人不愛看字!尤其喺Instagram,適當嘅「留白」仲可以增加睇圖片時嘅想像力,但切忌圖文不符!

 

B. 不濫用Hashtag

 

  雖然加Hashtag(#)真係幫大家好方便咁搵返舊貼文,又或提高貼文嘅搜尋機會,不過切忌過量。有指,Instagram每張相片加上「#」最恰當嘅數量約為10個;至於Facebook,就最好唔好超過6個。仲要留意嘅係,喺大家未成為名人之前,如無必要就盡量唔好創建太獨特嘅Hashtag啦,因為其他人根本就睇唔明。 

 

 

十大熱門Hashtag排行榜:

 

  1.#love 2.#instagood 3.#photooftheday 4.#fashion 5.#beautiful 6.#happy 7.#tbt(意思為:非今天拍攝的老照片Throw back Thursday) 8.#cute 9.#like4like(意思為:互相按讚) 10.#followme

 

C. 善用限時動態(Stories)

 

  限時動態,顧名思義,指嘅就係大家所發布嘅內容會喺24小時後自動消失,唔駛擔心自己會成為「洗版王」嘅同時,亦可以保持同粉絲互動!不過要發布一個能吸引人眼球嘅限時動態並不是易事,呢個時候最好搵返幾個好用嘅Apps幫手!

 

 

下頁看 把限時動態變美的3大Apps

 

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#社交媒體平台 #數碼營銷 #KOL
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share