加入最愛專欄  收藏文章 

2019-03-29Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【整蠱專家】很賤又保證不會惹火同事!10個超爆笑的愚人節整人絕招

  平日返工咁辛苦,不如趁愚人節同身邊同事開個小玩笑,用無傷大雅的惡作劇來紓緩一下沉重的工作壓力啦!即睇小編為大家搜羅的10個辦公室整蠱絕招!

 

第1招:滑鼠壞了?

 

 

  滑鼠作為打工仔的好夥伴,如果壞咗嘅話都真係令人幾頭痕!正因為咁,今個愚人節一於由滑鼠著手整蠱同事啦:搵張紙仔遮住光學滑鼠嘅底部,令到滑鼠游標不會移動,當受害同事將滑鼠拎過來檢查時,就會睇到你預先貼好嘅嘲諷圖片!

 

第2招:倒瀉牛奶在鍵盤上?

 

 

  玩完個滑鼠,梗係要玩埋鍵盤啦!不過呢個整人絕招就需要少少事先準備功夫:先用肥皂將塊玻璃表面塗均勻,再用白膠漿在玻璃表面上做出牛奶打翻了的污迹,然後等它晾乾,便成了整人小玩具。只要把這片「牛奶迹」鋪在同事的鍵盤上,一定可以嚇到同事個心離一離。

 

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #愚人節
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share