加入最愛專欄  收藏文章 

2019-07-23Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【禍從口出】不想一秒激嬲腦細?打工仔不可提的5句職場禁語

3. 「我有問題!」

 

  作為打工仔,老細請你返嚟係解決問題,而唔係製造問題。與其下下都舉晒手大嗌「我有問題」,然後期待身邊同事、老細提供解決方案,不如自己先諗幾個可行嘅處理方法,再向人請教,如果唔係盞遲早畀人當係冗員裁走。

 

(截圖自《愛·回家之開心速遞》)

 

4. 「我以為我已經做好咗。」

 

  接得份job,跟好份job絕對係基本要求。雖然可能有唔少打工仔會話,「忙中有錯嘛,有時唔小心做漏咗都係無可厚非啫」;但作為一個負責任嘅打工仔,就算真係自以為自己已經做齊嘢,都切忌用「我以為我已經做好咗」嚟解釋自己嘅失誤,否則激嬲老細不突止,仲會凸顯咗自己思考得不夠周全嘅缺點!

 

5. 「我唔想同XXX一齊做嘢。」

 

  辦公室內,咩背景、咩性格嘅人都有,就算心入面唔妥某些人,都切忌明目張膽咁係人前「排斥」佢哋,否則只會顯出係你唔專業嘅工作態度,畢竟大家都只係想做好自己份工,又唔係要你同佢過人世。不過要留意,如果當中涉及性騷擾,或其他職場欺凌行為,就一定要向老細或人事部舉報。

 

Read More:【拒絕社畜命運】無人有權對「欺壓」沉默!打工仔5步應對職場霸凌

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #管理 #辦公室貼士
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share