加入最愛專欄  收藏文章 

2020-02-04Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【武漢肺炎】注意Office三大「鬼祟」高危點!望落乾淨,其實暗藏病菌!

  武漢肺炎疫情愈來愈嚴峻,打工仔要避免「中招」,最好當然是Home Office!不過人人都想Home Office,唔通人人都可以Home Office咩?由於不少中小企的營運架構並仍未能支援遙距工作,所以有部分打工仔只好「頂硬上」。據了解,武漢肺炎主要是透過飛沫和接觸傳染(近日亦有證據顯示可經糞便傳播),究竟身處辦公室的打工仔可怎樣預防?即留意三大高危細菌病毒黑點!

 

Read More:【防疫懶人包】戴口罩、勤洗手,未足夠!洗手間都是潛在病毒溫床!

Read More:【日常防疫】醫生揭5大清潔盲點!手機、衣服、頭髮或成病菌溫床

 

高危地點1:洗手間

 

  傳播病毒的高危地方,洗手間一定有份,因為無論是門柄、門身、廁格,以至洗手盤、水龍頭、乾手機、抹手紙架等,通通都是細菌病毒的溫床!英國衛生委員會曾進行測試,結果發現水龍頭的細菌含量驚人,部分更含有可能致命的大腸桿菌、金黃色葡萄球菌(進入人體後可引致肺炎等疾病),所以大家去洗手間時要緊記以下重點:一、蓋上廁板才沖廁;二、用梘液洗手;三、洗手後可利用紙巾關掉水龍頭並打開門!

 

(《職業特工隊:叛逆之謎》劇照)

 

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#打工仔 #職場 #辦公室貼士 #武漢肺炎 #疫症 #防疫 #OL #細菌 #病毒 #Home office
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
大國博弈
More
Share