加入最愛專欄  收藏文章 

2022-12-07Text: Sammy Leung

Google香港2022年度16個熱搜榜出爐!必睇估佢唔到熱搜頭條/財經話題/電影/景點/食材/節目!娛樂名人榜MIRROR不入十大?熱搜酒店竟然係呢間!(附詳細排名)

Google 香港 2022 年度熱搜財經話題

 

  而在熱搜財經話題方面,2022年香港人最關心的財經話題是消費券,相信大家都想知道自己的消費券領取方法或有效日期吧!而第2位及第3位分別為NFT及OpenSea,都是跟非同質化代幣有關的。

(圖片來源:unsplash)

1.    消費券

2.    NFT

3.    OpenSea

4.    綠色債券

5.    Luna

6.    FTX

7.    銀色債券

8.    定期存款

9.    第六輪防疫抗疫基金

10.    強積金對沖

 

下一頁:Google 香港 2022 年度熱搜娛樂名人

 

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#打工仔 #Google #搜尋 #關鍵字 #新冠肺炎 #頭條 #娛樂名人 #烏克蘭 #話題人物 #話題人物 #消費券2022 #NFT #林俊賢 #張敬軒 #電影 #正義迴廊 #節目 #美麗戰場 #TVB #劇集 #書展 #景點 #旅遊 #日本 #京都 #福岡 #東京奧運全面睇 #酒店 #遊戲攻略 #mm7 #食譜
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share