加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-13Text: Louise Yuen

亞洲電影大獎5大亮點!梁朝偉再登影帝腦袋空白/洪金寶笑言棄武從文/張婉婷現身頒獎禮

  《第 16 屆亞洲電影大獎》昨日(12日)在故宮文化博物館圓滿落幕,多位來自日本、韓國、台灣等地電影人特意來港出席頒獎禮,當中包括重量級評審團主席張藝謀、是枝裕和、阿部寬、池昌旭、 岡田將生、任時完、許光漢、宋芸樺等,絕對是星光熠熠。早前報導過今屆《亞洲電影大獎》的得獎名單,接下來帶大家重溫頒獎禮的 5 大亮點,像梁朝偉憑《風再起時》再登影帝的感受、洪金寶為何決定棄武從文等。

 

亞洲電影大獎亮點 01|梁朝偉奪影帝超驚喜:腦袋空白咗好耐!

 

  繼早前公布獲頒亞洲電影貢獻榮譽大獎,梁朝偉昨晚再憑《風再起時》勇奪最佳男主角殊榮,由太太劉嘉玲頒獎,她揭曉結果時更表示︰「Oh my god,這個名字好難讀,Tony 梁朝偉。」二度問鼎「亞洲電影大獎」影帝寶座的梁朝偉聽到結果後一臉愕然,上台接過獎座更指自己沒想過得到此獎,「I didn't expect this! 我睇過入圍幾部電影都係好優秀,我好欣賞嘅男演員,諗都無諗過自己會得到呢個獎,無準備咩 speech,所以只識講多謝,多謝大家!」

 

(圖片來源︰FB@ Asian Film Awards Academy)

 

  事後梁朝偉接受訪問時更坦言︰「頭先直程腦袋空白咗好耐,好激動。(未來會否多拍電影?)我一直都想同唔同地方的團隊合作,希望找到啲新刺激、新看法,可能有啲新火花。」劉嘉玲則表示公布結果時心情複雜:「又想佢攞,又覺得應該畀啲機會其他人」,但梁朝偉在她心目中是最好的演員。

 

(圖片來源︰亞洲電影大獎)

 

下一頁︰洪金寶獲終身成就獎眼濕濕

 

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#打工仔 #亞洲電影大獎 #第16屆亞洲電影大獎 #張藝謀 #是枝裕和 #阿部寬 #池昌旭 #岡田將生 #任時完 #梁朝偉 #風再起時 #影帝 #最佳男主角 #劉嘉玲 #洪金寶 #終身成就獎 #張婉婷 #正義迴廊 #麥沛東 #最佳新演員
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share