加入最愛專欄  收藏文章 

2019-02-13

孤天寡九,唔打又一首

  在過年期間,我不時被人問現在是否可以買自住樓,因為有評論員話在去年11月底,樓市已經開始谷底反彈,亦有評論員話樓市到了年初七,已經調整完成,再次向上攀升,如果現在唔買樓,恐怕會錯失良機,他們其實早已打算買樓,問我其實是多餘,不過在新年期間,很多事都是多餘,就算恭喜人都是多餘,當然是望人富貴,唔通希望別人閉翳?問我好不好買自住樓,一定要話好,唔通話唔好,但要想一個好答案,如果又學誠哥話量力而為,一定會被人噓。

 

  我記得第一次買樓,見到燊哥,順便問一問,燊哥知道我是澳門仔,不但是第一次買樓,而且資金不多,於是連想也不想就話「孤天寡九,唔打又一首」。打天九的人知道,一副牌只有一隻天或者九,能夠結牌的機會很少,如果要結牌,一定要等到尾二才出牌打人,而最後一隻細牌又沒有被人打,但機會始終不大,但如果等結牌,隨時一揀都冇,有一楝輸三,一楝都冇輸五,所以,一般打天九的人揸住一隻天或者九的牌,倘若有機會,連考慮也不用,一定會大力打下去,唔識打天九的人未必會明白,香港好似是唔准打天九,因為天九可以隨時變成排九,天九牌就變成賭具,香港仍然是禁賭的。

 

  只有能力買自住樓的人就好似揸住一隻天或九,如果要考慮清楚,又擔心甚麼甚麼,始終買唔到樓,到最後樓價又升了,他們又後悔到不得了,其實只得一注錢買樓,就好似孤天寡九,還需要考慮甚麼?買樓當然是有風險,但樓市長遠必升,現在唔買樓,可能永遠都唔會買,買樓的人如果只得一注錢,而又有需要的話,根本不用問其他人,孤天寡九,唔打又一首。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #自住樓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share