加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-26

一姐賣樓,跑贏股樓,仲有稅收

  星期一大清早,有老友話連銀行界一姐,銀行公會主席都要以低價賣豪宅,樓市想唔跌都幾難。

 

  我同意樓市會下跌,不過是大勢所趨,在世界危機之下,樓市已經跌得少,股市今年下跌超過三成,樓市則不足一成,如果在年初時有人在股、樓之間作出選擇,最後選擇了買樓,今日他應該覺得非常慶幸,如果選擇買股,現在喊都無謂,唔會笑買樓的人。現在笑別人買樓的人,一定沒有買股票,否則就會畀人笑返轉頭,既然股樓都冇買,點解要取笑買樓的人。

 

  報紙報道,一姐以低於市價賣前自住單位,持貨25年只是賺了1.6倍,咁樣講即是話一姐唔識得投資,25年只是賺了1.6倍咁少,非常遺憾。其實,如果了解多些真相,結果是截然不同。25年前,中原指數100點,現在170點,升了70%,一姐所賣的樓升了160%,很明顯是跑贏樓市。

 

(iStock)

 

  除了跑贏樓市之外,25年前恒生指數16000多點,現在是15000多點,換句話說,用賣走25年前買入的單位,將所得的金錢可以多買最少1.6倍股票,咁樣仲唔係大幅跑贏樓市股市,報紙點解要講到一姐好似賤賣咁樣。

 

  政府嫌一姐未夠開心,仲退回$500幾萬稅,原因是一姐年初時買了一個貴一倍單位,如果唔賣走前自住單位,就要交15%印花稅。或者,一姐所賣的單位售價略低於市價,但可以取回500多萬退稅,就算不是銀行一姐都應該會這樣做。正是一姐賣樓,跑贏股樓,仲有稅收,又點會遺憾。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share