加入最愛專欄  收藏文章 

2021-11-30Photo: 圖片由作者提供

富豪坐監記

  早兩期講生病,相片嚇窒不少讀者。好,今期不如爆下料!

 

  爆乜料?正是名人坐監秘料。

 

  小弟交友無疆界,只要是正派,就可杯酒言歡。老友之中,有幾位是任職懲教署的「老監骨」,做咗幾十年,自然乜嘢背景囚犯都見過。

 

  香港的監獄,正似一個微型社會。上至特首司長議員,中至律師醫生教師,下至一般白領騙徒及毒販古惑仔,真係乜人都有。甚至身家億億聲的富豪,「坐」過的,也不少。

 

監獄就是社會縮影,甚麼人都有,包括明星、高官、大富豪及各式專業人士。

 

  昨晚與四位「老監骨」美食美酒聚,兩三四五杯到肚,當然有料爆!

 

  A:哈,最近睇報紙,丁富豪又出事喇!早前坐左幾年,諗住佢咁辛苦,出返去必定一世唔想返嚟啦。但真係做慣壞手勢,最近又俾老廉拉咗,上庭仍不減其牙擦擦作風,官都照窒。丁友真係好過癮㗎。坐緊時,經常揚言,我坐監,窗外就望住屋企!返出去住屋企,望出窗外就係呢處,有乜分別啫!(富豪大宅正是在赤柱!)

 

監獄守衞森嚴,沒自由的生活,正常人極難捱。

 

  B:另一丁富豪也過癮,呃咗富婆唔少錢,多就冇,十億八億必定有,都幾識走罅及識歎。竟然「包起」一個靚女律師,日日以「事務探監」為名,陪佢到冷氣房傾偈1小時。女律師有次笑笑口同我講:「每小時五千蚊,坐吓就得,都幾好賺㗎 !」丁友如今放咗出嚟,對當日被判入獄好唔順,仍在搞嘢。唉……低低調調享福咪好囉。咁串,隨時阿爺整多劑佢歎。

 

不少富豪擅用「公務探訪」以在暑天涼冷氣。

 

  C:名人坐監,阿頭為免麻煩,多數主張單獨囚禁。不過,經常出出入入又或者有坐過的老友俾意見者,多寧願選擇大倉。因人是社交動物,必定要有social life,否則悶到癲!呢呢,早年有個議員就精嘞,幾大住大倉。因佢喜歡踢波,日日可以工餘同囚友打場波,攰攰地,好瞓好多㗎!

 

單獨囚禁雖然安全,但沒有了社交生活,極易陷入抑鬱。

坐監也要講「融入」,應該繼續發展興趣,才可免渡日如年。

 

  D:係呀係呀!有啲名人,只要你肯放下身段,可以在監內極受歡迎㗎。例如,早年有個練馬師入咗嚟,嘩,佢知名度又高,又多口水。碰啱十個犯九個賭,怎不日日當佢神咁拜?有秘聞聽又有賽馬知識學喎。當然,更重要係攞貼士。其實,監內賭風甚盛,班友乜都可以賭一餐。只要唔好搞事,我哋咪隻眼開隻眼閉囉!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #坐監 #富豪
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share