加入最愛專欄  收藏文章 

2022-05-31Photo: 圖片由作者提供

慘叫聲此起彼落

  香港有幾多人腰骨痛、脊椎痛、坐骨神經痛?一定有數十萬!簡單,大家睇睇媒介上的海量醫療廣告,就知這個病人群何其龐大。尤其網上,監管疏鬆,更多乜乜物物千奇百怪人物、藥物、商品、課程彈出。總之,你信佢,佢就好生意。

 

都市人,十之七八有不同的脊椎、肩膊及坐骨痛症

 

  小弟也因早早有舊患,故坐骨神經不時痛,久不久就要去揾「仁醫K」。

 

  點解唔試千奇百怪其他產品及「專家」?喂,有個好醫生,幫到你,為乜四圍試?你估兩邊坐骨係「白老鼠」乎?試錯咗,一世坐輪椅都似!

 

  幾個月前開始,坐骨又嚟料,朝朝起身又㾓又痛,苦不堪言。落床去洗手間都要揾嘢扶住。不過,痛楚會隨著時間過去而減低。食完早餐已減半。再到運動場快步行及做柔軟體操後,消失九成。

 

痛症難根治,需自己長期有做體操習慣減低惡化

 

  正因咁,拖又拖,懶得去揾「仁醫K」。

 

  終於,前朝又劇痛。心諗,死,會否不單是坐骨出事咁簡單。好,的起心肝搵仁醫。

 

  次次去皆如是,人山人海,各行各業各年紀男男女女皆有。細細單位內,三位助手,在病人見醫師前,先做基本推拿,令全身筋骨放鬆。呢處,若果唔知係乜地方,只聽聲音,必以為乃「恐怖分子酷刑室」。因為,慘叫聲此起彼落。

 

  個個嚟得,皆或扭傷拗柴,或神經痛,或筋骨炎,或五十肩,或網球肘……總之,凡在患處大力一撳,就會痛到標眼淚或大嗌……

 

  慘叫,不單是婦孺,連大隻佬也如是。

 

  「仁醫K」聽慣呼天搶地,永遠笑笑口穿梭病人之間作最後療理,與及,解釋病情。

 

  「碌Sir,你右邊坐骨移咗少少位呀,肯定長期坐姿不正常啦。日日坐喺度猛寫及用電腦玩手機,咪咁囉!得閒就拉吓啲筋骨啦!」

 

肩脊腰痛症主要來自坐姿不當及用手機時拉傷肌肉

 

  佢邊講邊將我當大團麵粉咁又拉又搓,間中不時似打摔角,雙手鎖頸「Lok兩Lok」,然後,再成個屈成倒掛蝦公狀。

 

推拿按摩及啪骨前,先認知其風險

 

  20分鐘後,冇得唔服,鬆晒。

 

  「醫生,點解會早上起床先痛,兩小時後又唔痛的呢?」

 

  「哦…… 你瞓完幾個鐘之後,一切血氣皆會靜止,肌肉變緊,突然起床,就會痛。當肢體重新運行,有氣有血到,肌肉筋骨就會柔軟放鬆,痛楚自然減少。所以,得閒多做運動,多拉筋,記住,切忌長期單手托住手機玩,好易患菅腕炎㗎!」

 

無論如何健碩,遇上嚴重扭傷,都會痛到標眼淚慘叫

 

  謝過之後,行出廳,又係個個在慘叫。其中一位師奶,連做家務都做出周身勞損。

 

  旁邊另一位大隻阿sir,睇落好健康,原來又係瘀患處處,要針灸放血,有乜法子唔哀鳴?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #坐骨神經痛 #痛症
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share