加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-30Photo: 圖片由作者提供

行行有「蛇」吞噬「水魚」

  上周的一篇:「藝人」投資餐館多失敗!

 

  少少意外地收到大量迴響,當然包括文內形容慘變「水魚」的明星、醫生、律師及退休高官啦。個個呻話:「唉,碌sir,若識你早十年八年,就唔使俾人劏幾百萬啦。」

 

 

 

巨星,名醫、大狀,乃各行「生意蛇」氹入籠的目標,因佢地搵錢多,專業叻(但業外知識欠缺),怕瘀(蝕咗唔敢俾人知,更多唔會報警)。

 

  我真心回應:「人生,總要交足這樣那樣的學費,才會功力大升呢,強化防騙免疫力。香港人,十個十個皆有這樣的經歷,包括為弟細佬我呀!」

 

  小弟有幸,廿幾到三十幾已俾人呃過N次。從此,好似變咗有金剛不壞之身與及觀人精明眼,騙徒一見我,皆自覺地搵食行遠啲。否則,容乜易俾我在傳媒中搞到佢「臭名震天下」,紅到爆之後,就真係邊度唔使去。因親戚朋友舊同事⋯⋯以至生張熟李甚至仔女,都知佢行古惑也。

 

成長過程中,人人都必受騙,交完學費後,免疫力會增強。

 

  講番專氹人落疊夾錢做乜乜物物「必賺生意」然後上下其手掠水的「蛇」,最多最普遍為「餐館蛇」。不過,哈,根據各類「水魚」報料,原來,各行各業皆滿是「蛇」!包括:足球、電視、電台、電影、醫療、護老⋯⋯。

 

  「足球蛇」專氹老細攪隊球隊威威,條蛇由零開始瓣瓣掠水,包括埋班、搵球員、操控球隊,甚至⋯⋯引入賭波,然後搭通天地線安排球員打假波!

 

國際球圈,「蛇」踪處處!

 

  「醫療蛇」則游說醫生們,甜言引誘話如今夾錢搞醫療中心,大把病人,極易豬籠入水。最好中心之內有一條龍服務!一條龍?即要求大家夾天文數字買各式設備儀器。過程中,當然大把上下其手空間啦。

 

 

 

搞餐廳、護老院及醫療中心,過程中,「蛇」會撈得盆滿砵滿。

 

  「護老院蛇」大致與「醫療蛇」手法相同。

 

  咁,「電視台蛇」又如何?已逝世的林伯欣老先生最清楚,試過一日簽支票二千幾萬!另外,如果吳光正及吳天海肯講當年經營有線電視的際遇,也必相當「精彩」。

 

超級精明商人林百欣誤入電視界,被各類「蛇」劏去十億計巨款。

 

  至於「電台蛇」,也有兩間發生過,大家睇睇邊個電台蝕到喊咁口就知啦,真係江湖險惡㗎 !

 

  不過,有錢佬們十之九九唔想俾人知佢蠢,所以,多選擇沉默,不會公開呻,更絕少(可能曾經有!)走去報ICAC,揭露自己的「水魚經歷」。

 

  說來,「電影蛇」,更多不勝數。因為可以接近明星,博見報扮晒老細探班威威,故此,不少身家相當但冇乜知名度及江湖地位者,最為熱衷,也最易被氹。以前拍套電影,幾百萬已掂,故此,大量無名富豪願做水魚。不過,劏吓劏吓,劏到清光咁滯。再加上如今拍電影,若認真製作,分分鐘幾千萬,銀碼太大,再難搵人傻吓傻吓落疊嘞。

 

  仲有一種蛇,為「馬圈蛇」。佢哋深知N咁多人恨做馬主,於是拉頭纜組個會投養馬權。若夾通馬販及練馬師等,也可搵唔少㗎!

 

  總之出得嚟行,無知冇人同情,咁就先做十次八次水魚,當交學費啦!。
 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #騙案 #生意 #水魚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share