加入最愛專欄  收藏文章 

2022-01-13

《經濟不停學》小學雞學堂10:恒指牛熊證高階攻略

   牛熊證博大精深就係人都知,但係個個都玩牛熊證,唔通個個都識玩牛熊證咩,所以牛熊證玩得好,好多人都認為要交唔少學費;事實上,炒賣牛熊證要成功,技術只係排第二,心態先係第一!所以今集高階攻略就同大家講下究竟玩恒指牛熊心態如何,同埋應該點樣調整自己嘅戰術!

 

 

牛熊證價格有重要意味

 

  牛熊證最大特色就係本少利大,越近打靶位(收回價)槓桿比率就越高,所以唔少人都喜歡揀一啲近打靶位嘅牛熊證,不過你識揀時,大戶都識做-就係殺晒重貨區位置先再做反彈,所以最理想就係揀一啲恒指牛熊證大約係0.02至0.03元左右,呢啲證相對地無咁危險之餘,槓桿都維持到唔錯比例;如果升到0.06-0.08已經無咩肉食,甚至已經成為投資者用作對沖作用嘅「安全位」,可以觀望下就算。

 

炒格仔好過賺單邊波幅

 

  另外,投資心態都好緊,唔好以為食單邊大波幅好容易,因為你要望足咁多個鐘嘅分鐘圖,重要承受好大嘅心理壓力,本來賺緊兩成變倒輸兩成,通常投資牛熊證新手最常犯嘅毛病就係「升唔放,跌先放(因為怕打靶)」;所以,牛熊證最佳策略就係有胡先食!正常交易日恒指升跌一兩百點的話,相關牛熊證有一兩成升幅可以先止賺,等佢出現第二個波幅先再入場,更甚是你可以「炒格仔」,即係向一個波幅區間入面炒作,食一兩格就走,絕不留戀!

  

絕不賺逆風錢,輸多過贏

 

  有好多人喜歡升市高位買熊,跌市低位買牛,因為呢個時候咁「逆買」,牛熊證入場價較平,以一個「搏反彈」心態。不過,股市嘅野邊有咁多「大奇蹟日」,更大情況係升完再升,跌完再跌,「逆風玩法」通常都係輸多贏少,所以絕不建議逆向操作,除非有重大消息出爐,例如市場預計騰訊今年賺大錢,出來盤數不如人意,咁就先升後回機會大,不過呢啲機會有幾多次呢?

 

設定目標,做夠數就收手

 

  投資最緊要就係「策略」,一個好嘅策略可以價值上億,所以為自己設定投資策略,然後要嚴格遵守,呢一點成為炒牛熊證嘅重中之重,例如,扣除手續費佣金之後,做夠600蚊純利就收手,之後有幾多輪升跌幅都唔關自己事,如果一個月平均20個交易日計,都有12000蚊收入;之後可以逐步提升自己本錢同目標。

  只有咁炒牛熊先會「贏多輸少」,皆因牛熊證賭博成份比起其他投資產品高,正所謂「長賭就靠技術」,訂立目標唔難,要嚴格遵守先最難,因為要戰勝牛熊證,第一步就要戰勝自己的「心癮」。

 

撰文:李皆穎

 


 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多經濟不停學文章
你可能感興趣
#理財 #經濟不停學 #牛熊證
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share