收藏文章 

2020-05-18Text: 李皆穎

《Online有話兒》馬斯克語出驚人:你咪拉我囉!

  特斯拉(Tesla)主席馬斯克被人叫得「真人版Ironman」,因為佢真係語不驚人誓不休。早幾日美國重吹緊復工,但特斯拉喺加州嘅工廠重停緊,所以馬斯克嬲嬲地係Twitter上面寫:

 

特斯拉就算違反禁令都要喺今日(12日)開工,我就一定站係最前線,如果邊個要被人拉嘅,相信只有我。(Twitter截圖)

 

  點解馬斯克會咁急呢?因為通用同福特嘅工廠都喺密歇根州,而該州份已經宣布5月18日開始復工,如果加州仲唔開工,就會威脅到特斯拉嘅競爭力。所以特斯拉就算點都要開工,但經過特斯拉同當地政府交涉後,連當地政府都要跪低,終於宣布同樣喺今日(18日)復工。

 

(Shutterstock圖片)

 

  呢場政府同企業嘅角力,最後都係企業獲勝!

 

  講開又講,馬斯克其實喺呢個月初(4日),剛剛榮升爸爸,真係恭喜晒啊!不過唔知佢係咪整蠱個仔,幫佢改個名叫:X Æ A-12

 

真係好溫馨,羨慕死人咩。(Twittwe截圖)

 

  你睇完係咪都唔識讀呢?我都係!後來馬斯克個女朋友格萊姆係自己Twittwe上解釋呢名點解:

 

x代表數學中的未知變量;Æ則是Ai(愛/人工智慧)嘅精靈文;A-12代表了Archangel-12(A12偵測機)。(Twitter截圖)

 

  個名真係有深度兼無厘頭,不過點都好啦,新生命出世的確值得恭喜。之但係,第日佢讀書嘅時候,班同學仔應該叫佢咩好呢?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #馬斯克 #X Æ A-12 #elon musk #Tesla
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share