收藏文章 

2021-09-21

《Online有話兒》庫克都無新機用!新款iPhone你又換唔換?

   蘋果新款手機「iPhone13」終於出爐,大家好似對佢反應褒貶不一,皆因呢部新機又無咩重大更新,其次市場預期嘅嘢都無出現過,唔知你又會唔會想換機呢?不過,你想換都未必有得換,因為連蘋果CEO庫克(Tim Cook)都未有貨係手!唔通蘋果魅力真係咁強?

 

 

 

庫克都係用12Pro Max開Post,連佢都無新機用

 

  近年好多外國政客同商人都喜歡祝賀中國佳節,好似蘋果CEO庫克係今日早上8點幾就係微博出Post:

 

 

  不過,有網友就發現到,庫克都只係用iPhone 12 Pro Max出Post,大家留言都話「你點解唔用13嘅?」「你係咪搶唔到13啊?」「原來連你都買唔起13啊?」之類嘅留言。

 

  事實上,內地人對蘋果嘅熱情真係有增無減,9月17日晚係各大平台開售之後,所有機款都係「秒殺」沽清,連蘋果內地官網都幾乎死死地機,開售幾個鐘都成日出現Lag機、無法支付嘅情況,最後當日內地微博熱搜第一位就係「蘋果官網崩了」,所以之前憂慮蘋果機無人搶嘅問題真係多餘啦!

 

 俄羅斯開始排隊搶機,一個排隊位值萬幾人仔?

 

  中意蘋果手機嘅「果粉」又點止係中國人呢?連「戰鬥民族」都出現瘋狂情況,唔少俄羅斯嘅果粉都已經係賣現貨嘅電話鋪開始排隊,雖然話就話可以上網訂,呢幾年都少左人排隊,但依然有唔少人選擇「早買早享受」,就係早到發售首日就已經拎到部機係手。據外地傳媒報道,係電話鋪門外一個前小小嘅排隊位置,就價值14萬盧布(約12300人民幣),因為排隊嘅人係開始前三日已經係電話鋪門外過夜排隊。

 

  不過蘋果大本營美國,就好似無聽到人有興趣排隊啦,遙想10幾年前iPhone起初幾代機,係美國紐約第五大道嘅旗鑑店門外,已經好多人擔定凳仔、帶埋睡袋係到排隊;如果你唔想自己牌都可以搵人排嘅,索價250美元一次,此情此景已成追憶啦。

 

先達有無得炒?市場料高水500蚊

 

(Shutterstock圖片)

 

  過往因為蘋果手機都係香港首發,所以帶起一浪炒機潮,因為內地消費者願意用溢價四、五成甚至一倍買到新機;不過而家已經無呢支歌仔唱啦,據先達鋪主分析,雖然呢一水蘋果手機都有得炒,但大該都係最多高水500蚊左右,而且仲要係iPhone 13 Pro 及 iPhone 13 Pro Max 嘅天峰藍色、1TB容量,因為貨量唔多;而其他色款同容量,最多都係高水200至300蚊咁上下,而且炒況唔多樂觀。

 

  唉,港股又跌,蘋果手機又無肉食,你叫咁中意炒嘢嘅香港人點算?不過遲小小如果其他鋪有現貨賣,用消費券入手,可能都叫抵玩啦!

 

撰文:李皆穎

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #蘋果 #iPhone #Apple #Online有話兒 #庫克
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share