24/03/2023

懷孕性事疑惑!懷孕要禁慾?孕婦會突然變鹹濕?做愛時陰莖會「隊」到BB?女性呢個孕期行房會享受前所未有最正高潮!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 侯嘉明 Alyson、 利嘉敏 Kaman

    侯嘉明 Alyson、 利嘉敏 Kaman

    健康知「性」節目,由資深電台節目主持侯嘉明及大學教授兼作家利嘉敏主持,跟大家以客觀、開放角度談性、談愛、談情談趣;探討兩性之間最有趣、最平常、卻最羞於啓齒的話題,必定令你大有共鳴、會心微笑。

    男男女女‧「嘉」點情趣

    逢周五更新

  等待新生命的到來,相信準爸爸和準媽媽都滿懷期待!但在等待的過程中,夫妻的性生活似乎也變得特別緊張!究竟懷孕期間性生活應否如常?性事動作、孕婦高潮子宮收縮會否影響到BB?有不少人甚至疑惑,BB會知道嗎?太多太多關於懷孕期性事的迷思!今集就由兩位主持,同大家逐一拆解!另一個有趣觀點,體貼的準爸爸,通常都體諒媽媽懷孕時不適、疲累要禁慾,事實上孕婦仍然有著強烈性需要,而且在某一個孕期會享受到前所未有性高潮!到底是哪一個階段,即刻睇片啦!

 



Readmore:

生育專家詳講人工受孕!怎樣增加IVF成功率?次數無上限?真係有50歲生仔奇蹟?有人擇時辰放胚胎?

 

為何香港生育率奇低?生唔出男女有責!想成功受孕,儲定「彈藥」諗法錯晒?姿勢唔重要?生育專家:呢3日要「努力」
 

Credits

Photograph/Ashley Choi, Oscar Wong, Celia Li

Video/Ashley Choi, Oscar Wong, Celia Li

Video Editing/Ashley Choi

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

You May Also Like

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ