21/04/2023

職場性騷擾原來好普遍!唔只男騷擾女,仲可以男男、下屬騷擾上司!受害人舉報有咩顧慮?公司點判斷誰是誰非?原來咁做已構成性騷擾!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 侯嘉明 Alyson、 利嘉敏 Kaman

    侯嘉明 Alyson、 利嘉敏 Kaman

    健康知「性」節目,由資深電台節目主持侯嘉明及大學教授兼作家利嘉敏主持,跟大家以客觀、開放角度談性、談愛、談情談趣;探討兩性之間最有趣、最平常、卻最羞於啓齒的話題,必定令你大有共鳴、會心微笑。

    男男女女‧「嘉」點情趣

    逢周五更新

  大家經常都會聽到「職場性騷擾」,你身邊有無發生過類似事件?原來這個現象好普遍!你對職場性騷擾的問題知道多少?以為齋講客觀事實?原來都講主觀感受!點解當遇到職場性騷擾時,受害人往往不敢舉報?有甚麼顧慮?對於職場性騷擾,公司HR點拆彈?如何判斷誰是誰非?一連串的疑問可能存在於打工仔心中良久,今集我們邀請了曾於iBank、金融機構、上市公司等往職人力資源部主管Paul Choi與大家分享拆解!

 

 

Readmore:

時鐘酒店見聞分享!SM、地鐵站、課室、診所,邊個主題房最刺激好玩?Book房如何做到免尷尬?情侶竟會鬥High鬥大聲唔怕醜?

更多時鐘酒店見聞分享!邊個時段最多人偷情?傳說中Sugar Daddy真實存在?房內有無CCTV?年輕人竟然喺呢度獻出第一次!

 

Credits

Photograph/Ashley Tsoi, Ronald Chang, Celia Li

Video/Ashley Tsoi, Ronald Chang, Celia Li

Video Editing/Ashley Tsoi

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

You May Also Like

放大顯示
名廚食譜

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ