31/03/2016

男人想說不 視覺系美女工程

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Ayu 阿愚

    Ayu 阿愚

    曾任職傳媒行業,不學無術,筆耕半生才悟出「識人好過識字」的大道理。患有輕度社交障礙,依靠與異性溝通來緩和不安情緒;習慣在單身主義與渴求歸宿的兩極中矛盾穿梭。

    我單身但我快樂

    逢周三更新

Photo: iStock Photo

  人類被視覺支配,這是不爭的事實。

  雖說兩個人長久相處,內在因素較為重要,但打扮漂亮一點,無論是為了取悅異性或是討好自己亦是無可厚非。只不過,這種心態,無形中又令不少女性跌入矯枉過正的陷阱之中。尤其近年愈來愈多男士暗地投訴女友原來「妝前妝後兩個樣」,女士們才驚覺原來她們花上整整一小時化的大眼妝,竟會成為對方眼中受騙的佐證。

 

  若說less is more……究竟less到哪個程度才算是more呢?男人永遠不會說得準,但綜合了身邊男士的意見,暫時歸納出下列三個重點:

 

濃妝/喬妝

 

  許多女人就算到樓下超市買衞生巾,至少也要畫線眼線和塗點唇膏;到中環金鐘銅鑼灣,更非全副武裝不可。可是,我認識的男人當中,過半數人明言不喜歡女人化濃妝。他們也許喜歡偷望冶艷美女,但身旁那位,還是清雅一點較好。

 

  「我試過輕輕搣佢面珠登,諗住佢會嗲吓我,點知佢即刻發爛渣話我整花佢個妝,又鬧我隻手污糟就唔好掂佢塊面!」(苦主一號)

 

  「其實當初追佢真係因為覺得佢幾靚,有啲似我偶像上原亞衣,拍拖後第一次見到佢落完妝個樣,我就知自己中咗伏。如果感情都有違反商品說明條例,我肯定監都有得佢坐。」(賤嘴Arick)

 

  「我好怕女人厚粉,前女友一挨落我膊頭,佢啲粉底即刻揩晒落我件西裝度,抹極都好似有個印。男人老狗,唔通叫佢唔好挨,又或者搵紙巾墊住至好挨咩!」(積奇士)

 

美甲

 

  這是我的親身經歷,交過好幾位男友,都不喜歡我塗任何美甲產品!當然,也有一些男士大讚紅色指甲很sexy、法式指甲很優雅整潔芸芸,但對於過份裝飾的類型,就似乎沒那麼欣賞了。

 

  「我公司啲女同事整水晶甲整到好似中咗幅射咁,又黐呢樣黐嗰樣,厚到成舊嘢咁。」(保羅仔)

 

  「睇電視見到高Ling煮嘢食本來幾開胃,但係見到佢醃肉嗰陣用手指撈呀撈,啲指甲勁長,再加上油埋指甲油好似好唔合衞生。」(阿蓋)

 

  「我鍾意望女仔對手,又白又滑就算唔搽指甲油我都會覺得好靚;但如果本身對手又乾又皺,就不如乜都唔好整,唔好要我focus落去對鳳爪度。」(Louis)

 

穿環

 

  Tattoo & Piercing是一種文化,紋身普及了,穿環在香港卻只流行過一陣子(耳環除外)。從頭數起,眉、鼻、唇、脷、鎖骨、乳頭、肚臍、虎口,甚至下陰等等,原來也可以繫上小飾物;好此道者,當然懂得互相欣賞,但港男呢?你們喜歡那種金屬感嗎?

 

  「穿耳骨ok!臍環都還可以接受,但係眉呀、鼻呀、脷呀......真係唔好畀我見到,太punk我接受唔到。」(小輝)

 

  「我試過kiss過一個穿脷環嘅女仔,我幾驚整痛佢,又怕會撩咗出嚟,最驚係我會唔覺意吞埋。」(Alex Leung)

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

You May Also Like

沒有相關資料。

放大顯示
名廚食譜

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ