02/06/2017

十位閨蜜的性事分享

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Ayu 阿愚

    Ayu 阿愚

    曾任職傳媒行業,不學無術,筆耕半生才悟出「識人好過識字」的大道理。患有輕度社交障礙,依靠與異性溝通來緩和不安情緒;習慣在單身主義與渴求歸宿的兩極中矛盾穿梭。

    我單身但我快樂

    逢周三更新

  有人說,女人之所以迷人,是因為我們能夠集感性與性感於一身。談情談得多了,不如轉個話題說說性吧!閨蜜之間的私密語,就由浴室開始談起……

 

  A:「我最Enjoy同男友一齊浸浴,大家唔單止身體赤裸,就連話題都一樣赤裸裸。我哋唔一定傾性嗰方面,反而係將大家好多平日收收埋埋嘅心事攤出嚟講。」

 

  B:「其實我喺床上幾鍾意被人粗暴對待,有時甚至會幻想對手不斷用粗口侮辱我;如果我同男友講,佢一定覺得我傻咗,我呢個小小嘅癖好只可以放喺心入面。」

 

  C:「唔知你有無試過做愛途中發覺男伴想拎手機影相或者拍片,呢個時候一定要反抗,否則外洩就喊都無謂!唔想即時發難,又或者驚破壞氣氛,都要留條底線畀自己,就係千祈千祈唔好俾佢影到個樣!」

 

  D:「以前細個唔太注重內衣,但自從試過畀Ex取笑我嘅內褲似梅菜,我即刻換晒全屋嘅內衣褲,仲買定啲Lace性感款看門口㖭!」

 

  E:「幾懶都好,唔好忘記脫毛!因為除咗觸感同視覺問題之外,毛髮本身亦都相當吸味,處理得唔好會令整個過程大打折扣。」

 

  F:「我唔介意男友睇AV,反正有時我都會以切磋學習嘅心態睇埋一份;見到女主角嘅反應,自然明白性事唔一定要表現得好含蓄被動,而男人亦會欣賞你識得點樣享受過程。」

 

  G:「原來呢個年代依然仲有好多女人想Bump大個肚逼男友結婚,當然亦有唔少男人就範。但肯結婚嘅,好多時都只係為咗個小生命,同係咪愛個女人唔一定有關。」

 

  H:「有段時間我同老公少咗親熱,起初我有些少介意,以為對佢嚟講自己已經無咗新鮮感同吸引力,仲疑神疑鬼怕佢有另一個女人。後來搵機會坦承咁同佢講我點諗,佢亦都解釋返因為公事令佢好心煩,個人壓力大咗慾念都大減。女人都要理解男女雙方生理結構的確係有分別,我哋嘅狼虎之年同時亦係佢哋體力開始下降嘅時候,兩個人盡量嘗試協調一下吧!」

 

  I:「我平日打扮好Casual,鍾意化淡妝,著衫都好隨意,事關我好怕俾男人覺得我妝前妝後兩個樣,同埋如果平日慣性加厚Pad谷胸,萬一有日真係玉帛相見嘅時候,好驚對方會覺得被騙。」

 

  J:「其實我好在意對方完事之後嘅舉動,會唔會即刻瞓覺,抑或願意陪我傾一陣偈?曾經有個Ex佢會主動幫我著返件衫,佢話幫我除又幫我著,咁有手尾就係乖孩子,好Sweet 㗎!」

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ