• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

05/08/2022

贏金像女配角有名無利 廖子妤呻被壓價︰我唔夠紅

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】32歲的廖子妤(Fish)早前憑電影《梅艷芳》獲金像獎最佳女配角,由馬來西亞來港十年的她,感恩得獎是對父母有所交代,可惜目前接洽工作依然被壓價,她苦呻︰「贏咗獎都唔會畀面我,唔夠紅就係唔夠紅!」

 

Fish飄洋過海來港奮鬥十年,坦言經常情緒低落,要靠好友開解。

 

  曾參演《末日派對》、《同班同學》及《骨妹》等本土電影,廖子妤的努力終有回報,上月在金像獎頒獎台上哭成淚人,在後台更邊喊邊跟母親視像通話,真情流露。Fish日前受訪時說:「我好感恩,確實係衣錦還鄉,將《梅艷芳》呢部戲帶返去畀大馬觀眾;以前拍好多戲,但因為尺度、題材,未必可以喺家鄉睇到。」她笑指媽媽是其最忠實的影迷,每次有電影上映,媽媽也會來港出席首映支持,「佢唔單止嚟捧我場,仲煮飯畀我食。」不過,過往兩年多疫情肆虐,Fish的作品如《智齒》、《梅艷芳》等的首映禮,也未見廖媽媽蹤影。「好彩我上年尾返過大馬,今年應該無機會,嚟緊接住有戲拍,十月又可能開新戲,返去(探親)嘅機會成本太高。」

 

Fish在《梅艷芳》飾演梅愛芳一角。

 

對大馬父母有交代

 

Fish以大熱姿態贏得金像女配角,與母親視像通話時更喜極而泣。(資料圖片)

 

  Fish在金像獎曾獲四次提名,演技早獲肯定,她謙稱︰「我第一齣作品《末日派對》提名新演員、17年《骨妹》、今年《智齒》同《梅艷芳》都係提名女配角,今次贏到算係對父母有交代,話晒佢哋個女喺香港奮鬥咗十年,總算有少少成績。」回想十年前隻身來港追夢,Fish歷歷在目:「其實我喺大馬娛樂圈工作四年先嚟香港,喺家鄉做過副導演、剪接同臨記,但嗰邊如果唔係選秀出身,或者本身有名氣,其實好難突圍。啱啱嚟香港嗰陣,我想咩角色都試下,就算唔成功要返大馬,工作履歷都靚啲,點知嚟到香港keep住有戲拍,要多謝我老闆古天樂。」

 

Fish以大熱姿態贏得金像女配角,與母親視像通話時更喜極而泣。(資料圖片)

 

  來港初期,Fish曾想過投考電視台藝員訓練班,「當時無論無綫、亞視都想試,但諗深一層自己唔鍾意參加競技比賽,承受唔到比賽壓力,情緒管理唔太好。」過往大多演女配角,加上獲獎項肯定,會否擔心被定型,難「升呢」做女主角?她未敢多想︰「人哋頒畀我梗係攞咗先,無獎都未必做到女主角,如果命運要我一世做配角,我都要接受。」她坦言即使得獎,依然有名無利:「希望大家畀機會我賺啲錢,依家嘅目標係唔好被人壓價,其實得獎後,大家都繼續壓我價,唔會畀面我!唔夠紅就係唔夠紅,呢個係事實。」她自認廣告緣欠奉,希望將來除了拍戲,更可接拍廣告搵真銀。

 

Fish廣東話對答流利,但她仍努力學習咬字及發音。

 

恨與黃子華演一對

 

Fish自爆小學時已狂煲黃子華的作品,早前合作更被偶像電暈。(IG圖片)

 

  除了得獎,Fish近來最開心的事,想必是跟偶像黃子華合作拍攝電影《毒舌大狀》。談到男神,Fish少女心爆發:「子華神係我一生中最愛,細個第一齣睇子華神嘅戲,係佢同劉青雲嘅《呆佬拜壽》;我有睇佢演嘅無綫劇《狀王宋世傑(貳)》,佢做反派配角都好好睇,今次可以同偶像拍戲,都算夢想成真!」可想過飾演「子華嫂」?她即說︰「嘩,太過分,唔可以咁!不過我都貪心,希望有導演可以撮合我哋成為一對。」她笑指偶像的電影女拍檔愈來愈年輕,「子華神唔識老,永遠咁年輕靚仔,好似吸血殭屍!」

 

Fish與余香凝情同姊妹,在追夢路上一直互相扶持。(IG圖片)

 

  離鄉別井打拼絕不容易,Fish自認性格多愁善感,曾經多番質疑自己,幸好在人生低潮時獲好友扶一把。「我同鄧穎芝一齊上彭秀慧嘅演技堂認識,佢好照顧我,會叫我出去玩;而余香凝好似我屋企人一樣,將我放喺心上。」提到過往不少大馬藝人來港發展,Fish算是近年成績較突出的一位,她謙稱︰「楊紫瓊、張慧儀都勁,其實好難比較。(在同輩中最突出?)咁林明禎又靚又多廣告,無得比較成就,我淨係想同自己比較,希望廣東話發音、咬字有進步。」

 

Fish在《地產仔》飾演中性打扮的魚哥,可塑性甚高 。(資料圖片)

 

轉載自: 晴報

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ