• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

12/12/2022

一田聖誕食品節|睇波、聖誕開Party要掃貨!一田獨家限定威靈頓牛柳/法國活藍青口!全線超市及特別展場同步激減:跟住checklist買靚肉海鮮、美酒、零食、甜點

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Yan Law

    Yan Law

    「喜歡聽人說故事,更喜歡用文字寫故事。 返工最大樂趣──在平凡的職場裏找出那些不平凡的故事。」

    Senior Editor

Text: Yan Law

  今年12月是個忙碌的月份。四年一度的世界盃,加上聖誕節,令人好想瘋狂開Party!開Party當然少不了美食!即日起至12月27日,全線一田超市及特別展場舉行「一田聖誕食品節」,前菜冷盤、靚肉海鮮、滋味輕食、美酒、甜點等應有盡有!即睇有乜買items!

 

【一田聖誕食品節】大餐必備

 

  一頓豐盛的晚餐,絕對要由餐前小食揭開序幕!一盒「西班牙杜洛克火腿三重奏」可以探索3個不同部位及切法的24個月風乾火腿;配搭肉質結實鮮美、用橡木和櫸木煙燻的「蘇格蘭高地煙三文魚」,加上粒粒晶瑩飽滿的「北海道急凍三文魚籽醬油漬」,簡單擺盤已經格調十足!

 

西班牙杜洛克火腿三重奏(風乾24個月)

[40克x 3包]原價$238/特價$208

蘇格蘭高地煙三文魚(原味/香草)

原價$72.9/特價$62.9

北海道急凍三文魚籽醬油漬

原價$258/特價$238

 

  來到主食部分,想在家都可以歎到世界名菜,必定要試一田獨家的「英國急凍黑松露威靈頓牛柳」,有別於一般蘑菇醬,更以人手裹上酥皮,氣炸加熱即可上菜!想過一個法式聖誕?推介「法國Feyel急凍熟油封鴨脾」,只需煎鍋或焗爐加熱即成油香四溢的經典菜,更可沿用其鴨油煮薯仔等配菜!另外亦可選以蒜牛油番荽作調味的「法國田雞腿」,加上法國烹飪界瑰寶法國鵝肝,寧舍好滋味!

 

英國急凍黑松露威靈頓牛柳(2人份)

原價$258/特價$228

*一田獨家

法國Feyel急凍熟油封鴨脾

原價$89.8/特價$85.8

法國急凍田雞腿(蒜牛油番荽味)

原價$98/特價$85

法國急凍鵝肝(切片)

原價$148(100克)/ 特價$138(100克)

 

  無飯不歡的「澱粉控」想要吃得夠格調?來一個「Trevijano意大利飯」,一盒混合牛肝菌、番茄、羅勒等材料,以牛油翻炒再加水煮20分鐘即上餐桌,勁方便!加上一包有齊青口、蜆、蝦等海鮮食材的急凍真空包,按包裝上翻熱7分鐘即可煮出廚神級地道風味!最後來一客「水牛城辣火雞翼」或「美式BBQ醬燒火雞翼」作點綴,夠晒惹味!

 

Trevijano舞茸牛肝菌意大利飯/地中海風味西班牙番茄乾意大利飯(2-3人份)

原價$68(盒)/特價$118(2盒)

意大利急凍海鮮料理包(番茄汁/海鮮汁)

原價$92(1盒)/特價$148(2盒)

水牛城辣火雞翼/美式BBQ醬燒火雞翼

原價$42.9/特價$39.9

 

  聖誕Party怎少得了烤雞!由本地生產的「聖誕焗焗雞」,特地選用冰鮮三黃雞,加熱後依然軟滑多汁,儀式感十足!

 

聖誕焗焗雞(蒜香蜜糖味)

$198

 

  還有各種「打卡-able」矜貴應節食材,包括澳洲和牛肩眼、美國煙火雞、北海道原隻鱈場蟹、巴西野生龍蝦尾、法國聖米歇爾山灣冰鮮活藍青口、日本北海道急凍帶子等靚肉海鮮!

 

法國聖米歇爾山灣冰鮮活藍青口

原價$145/特價$118

*一田獨家

澳洲冰鮮和牛肩眼(M4-M5)

原價$49.8(100克)/特價$44.8(100克)

美國急凍煙火雞(約10-12磅)

原價$568/特價$538

巴西急凍野生龍蝦尾(6-8安士)(2隻裝)

原價$238/特價$208

日本北海道急凍鱈場蟹(約2.5-2.9公斤)

原價$2,088/特價$1,888

日本北海道急凍帶子(1公斤)

原價$388/特價$338

 

問:除了開Party,今個聖誕還可以去邊玩?

答:編輯要推介10大商場聖誕打卡位,當中主題包括聖誕老人村、獨角獸樂園、草泥馬聖誕樂園及北歐聖誕!今個聖誕,一於去不同的地方打卡吧!

 

問:有甚麼聖誕Buffet推介?

答:想吃海鮮還是大口啖啖肉?想吃甚麼聖誕甜品?編輯精選多間酒店自助餐,有不同主題、必食推介,總有一間合你心意!快Book!

 

 

下頁睇派對輕食、零食及甜點

 

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ