• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

15/10/2021

車禍後遺 鼻竇炎致面癱做手術 寶珮如最驚全身麻醉:擔心醒唔番

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】前亞視藝員寶珮如(Baby)近年再次活躍幕前,演出不少電影及劇集,又主持電台節目。一切看似順利,但1999年遇上的車禍,至今仍影響Baby的健康。意外令Baby毀容,臉骨鑲了鈦金屬片及螺絲,因她經常患鼻竇炎,鼻竇細菌藏在鈦金屬片中,感染三叉神經致面癱,要接受全身麻醉動手術。身體多年來經歷大大小小的痛苦,但Baby依然積極面對,更笑言上天對她不薄。

 

 

  近年寶珮如有不少演藝作品,包括電影《藍天白雲》及《濁水漂流》;劇集則有下周首播的《換命真相》,以及剛拍畢的《痞子殿下》;最近又獲好友楊紹鴻邀請,拍檔主持港台節目《一起走過》。不過,99年遇上車禍導致下顎面骨盡碎毀容的Baby,多年來除了經歷多次手術,健康亦不時出現問題。今年初曾患上腕管綜合症的她,原來拍攝《痞子殿下》期間,因鼻竇細菌感染三叉神經而面癱,要動手術處理。

 

一度擔心中風

 

Baby今年八月做微創手術,處理面癱問題。(IG圖片)

 

  Baby早前接受本報專訪時已完成手術,只見她相當精靈、對答如流,但久不久要暫停訪問,好讓她抹走從鼻孔流出的污穢鼻血。Baby說︰「其實鼻竇炎唔係一朝一夕嘅事,醫生話我係發咗霉嘅鼻竇!因為(車禍手術後)我塊面裏面有塊鈦金屬片,鑲晒螺絲,我之前成日鼻竇炎同傷風感冒,啲膿走唔到,有少少細菌感染就會藏喺(鈦金屬片)入面,結果搞到面癱。」她深深體會「病向淺中醫」的重要,若發現有小問題便要立即看醫生,「依家我嘅鼻甲下顎骨鑿咗兩個窿,呢兩個窿係畀我鈦金屬片壓住嘅鼻竇位置,將啲膿同邋遢嘢排出嚟,所以依家耐唔耐就突然流鼻血,呢個係正常反應。我求主耶穌保守,希望無事,大步檻過。」

 

Baby(右一)拍攝《痞子殿下》時健康出問題。(IG圖片)

 

  當時正趕拍《痞子殿下》的Baby,完成所有戲份後才入院做手術,看似淡定對待,實質十分憂心,「嗰時面癱好緊急,我以為自己中風,因為拍戲時塊面無知覺、眼無知覺,刷牙食嘢都無知覺,以為個腦爆血管,但原來係鼻竇炎所致。」雖然醫生要她立即動手術,但她堅持先完成戲份。「我同醫生講我拍緊古裝劇唔做得(手術)住,因為手術後鼻裏面有好大嚿棉花,棉花會自行溶解,但溶解過程中有血同邋遢嘢流出嚟,如果要開工會好唔雅觀,所以拍完劇先做手術。」

 

上天對自己不薄

 

  自從22年前經歷車禍以來,Baby曾多次接受手術,但她坦言今次再動手術有不少憂慮,「我好驚手術唔成功,因為要全身麻醉,我好怕全身麻醉,好驚會醒唔番…我99年撞車以來,都做過五、六次以上嘅全身麻醉,每次麻醉完,我嘅腦細胞都受影響,好多時都唔太集中到精神。」她笑言老公屬緊張派,見她拍古裝劇十分辛苦,加上面癱,擔心得叫她不要再拍劇,「但我對自己有信心,覺得上天對我不薄,仲可以留畀我一口氣,活到今日同埋做到鍾意嘅嘢,覺得耶穌會保守我,所以我同老公講唔使擔心,覺得『我得嘅!』」

 

  樂天的Baby雖然手術前有憂慮,但很快一掃而空。「我就係咁,我係一個好開心嘅人,嗰一下有啲緊張、少少擔心,不過依家又無嘢。我希望唔好再做手術,雖然呢刻我把口講話好簡單,但其實手術後個鼻好痛,只係唔好嘅嘢我無講畀大家聽。所以希望唔使再做手術,可以開開心心過每一日、每一天、每一個小時、每一分鐘、每一秒,哈哈!」

 

感激袁潔儀大姐明

 

Baby與袁潔儀(右一)識於微時,Baby坦言對方的恩情一世還不完。(受訪者提供)

 

  面對生命中曾遇上的不幸,Baby仍感恩做自己喜歡的事情、遇上另一半、有愛錫自己的摯友。「雖然當中過程係難過,好感恩認識到愛錫我嘅朋友,佢哋同步陪我行我嘅苦路,我做手術等如佢哋做手術咁;大家好擔心我嘅財政,因為好多手術費同生活費,當時差唔多係借錢度日。」她感激好友袁潔儀當年一出糧便分一半薪水給她,「好多謝袁潔儀姐姐,佢係我最最最美麗嘅天使,唔知點講,(恩情)一世還唔完,每食一口飯都會諗起佢;仲有大姐明(林建明)對我真係不離不棄,由我做新人嗰時同佢合作,到我出事之後,佢好似阿媽咁照顧我,我可以活到今日,好多謝我身邊呢啲摰愛。」

 

Baby感激大姐明待她如女兒般照顧。(受訪者提供)

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ