• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

05/05/2022

拍MV水中勁舞慘變落湯雞 MIRROR願為紅館騷變大隻仔

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】人氣男團MIRROR將於七月底首度踏上紅館舞台,暫定舉行10場演唱會。全新團歌《Innerspace》最近亦面世,12子帶大家進入充滿幻想世界;MV中上演一場激光及「水舞間」式舞蹈,向高難度挑戰,他們笑言拍水舞場景時,人人由頭濕到落腳,無一倖免!

 

MIRROR即將踏上紅館台板,首度挑戰四面台演出。(資料圖片)

在新歌《Innerspace》MV中,大玩水舞間式舞蹈,甚有驚喜。


  MIRROR新歌《Innerspace》挑戰跳唱新高度,副隊長江熚生(AK)表示排舞師Rock Sir花了很多心思設計舞步,亦有加入新手勢,AK說︰「以往跳舞都係體能上嘅困難,例如《Reflection》用多啲體能;但今次喺技術上花多咗心思,Rock Sir一路諗好多畫面,又設計好多唔同嘅手勢,令到成品睇得好開心。」

互相踢爆「兇手」誰屬

 

12子大談拍攝MV時,出盡力踢水潑濕隊友的趣事。


  今次拍攝MV特別之處,是12子在水池中大跳勁舞,只見畫面不停水花四濺,他們回想時亦相當雀躍,隊長楊樂文(Lokman)說:「拍攝前大家試位,嗰時仲未習慣點樣踢水,點知試嗰陣個個好用力咁踢,搞到未正式roll機,我哋已經全身濕晒。」李駿傑(Jeremy)立即「投訴」站在他前面的邱士縉(Stanley):「Stanley一腳踢啲水,搞到我成身濕晒,但要繼續拍攝,唔可以即刻吹乾,結果全程又凍又濕,佢仲好開心咁笑。」Stanley笑言︰「出嚟效果好吖嘛,有啲水花幾好睇。其實Jeremy企喺我斜後面,每次拍完一個shot,我都擰轉頭望下,見到佢滴緊水,哈哈!」

  至於王智德(Alton)笑言被呂爵安(Edan)潑濕「無仇報」;Edan則大讚Alton說:「每次我問佢我使唔使細力啲(踢水),佢都話唔使,因為大家都用盡力踢,只要出嚟好睇就得。」至於跪在前排的AK、Lokman及陳卓賢(Ian)亦「身受其害」,AK說:「我哋喺前面跪低,Jer(柳應廷)直頭飛鏟式入嚟,好似成個浪冚埋嚟咁,我仲話『使唔使呀』,爭啲連滑浪都得呀!」Jer笑言似沙灘嬉水,AK說:「嗰個鏡頭拍咗差唔多兩個鐘,每個人都係由頭濕到落腳。」

預告6月再推新團歌

  Lokman透露,公司正計劃在下月推出另一首新團歌,而眾人亦要為七月的演唱會,重新排練四面台舞蹈,AK說:「好似《ASAP》呢首歌,之前一直係跳緊三面台舞步,但今次紅館係四面台,舞步都會重新編排。」踏上紅館大舞台,騷肌似乎成了指定動作,去年在九展演唱會有份曬肌的Lokman,也認同曬肌是必須,「紅館舞台大,如果身形細細粒就會睇唔到,太瘦嘅話打側身已經搵唔到㗎喇,所以點都要練大隻啲嘅。」

 

「五壯士」去年在個唱半裸上陣,迷暈鏡粉。(資料圖片)


盧瀚霆解釋入院因由

  此外,早前盧瀚霆(Anson Lo)於社交網自爆曾入院,卻沒有透露發生何事。提到拍MV期間發生甚麼意外?起初Anson Lo吞吞吐吐不欲透露詳情,但經理人黃慧君(花姐)示意他釋除大家疑慮,Anson Lo才說︰「其實因為呢排肥咗,連手指(右手無名指)都肥埋,拍MV嗰陣因為戴戒指,點知隻手指太肥撠住,愈整手指愈腫,腫到成個波咁,於是即刻問醫生,醫生話要即刻去醫院處理,其實喺醫院逗留咗半個鐘都走得㗎喇。」身旁的Edan取笑他若遲遲都不理,可能要截肢,嚇得Anson Lo哇哇大叫,認真搞笑。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ