• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

08/08/2022

相識8載互爆對方缺點 MC張天賦洪嘉豪是敵亦是友

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】MC張天賦與洪嘉豪(Kaho)下月於九展Star Hall舉行《Kaho x MC FRENEMY Live 2022》演唱會,被粉絲封為「賦豪CP」的兩人第二度合作開騷,他們笑言彼此既是好友,亦是競爭對手,「是敵是友」的關係更能鼓勵對方繼續進步。

 

 

  繼去年十月的《我是現場》音樂會後,「賦豪CP」未夠一年再孖住開騷,MC張天賦指合作更得心應手,「今次喺合作上可以更加多元化,多個拍檔可以幫手炒熱個場。」洪嘉豪自言身心都在準備中,「最緊要係個人fit,狀態、精神、聲綫,一切都密鑼緊鼓籌備緊。」MC透露為演唱會準備了三首合唱歌,「兩首輕快、一首緊貼《FRENEMY》主題。」Kaho預告歌曲將在本月一次過推出,「(歌曲)裏面有感動、搞鬼…我哋會喺演唱會第一次唱live。」

 

「賦豪CP」特別為演唱會準備三首合唱歌。

 

  今次演唱會名為《FRENEMY》,「FRENEMY」一詞由「friend」與「enemy」組成,意指「是敵是友」。MC表示以「FRENEMY」形容他與Kaho的關係最貼切,「我哋本身係朋友,但喺工作上,我哋是敵亦是友。是敵是友唔係指真係敵人,而係大家喺同一個圈子,為自己鍾意嘅嘢奮鬥。」Kaho補充說︰「係正面競爭,係一個鼓勵,譬如你今次拎第一,下次到我拎第一,你會戥我開心咁。」

 

Kaho捱過事業低潮

 

二人去年首度合作開音樂會,歌迷反應熱烈。(資料圖片)

 

  相識八載,因對音樂的熱誠及性格投契,兩人產生意想不到的化學作用,不少粉絲封他們為「賦豪CP」。提到這個稱呼,MC表示無所謂:「不過『賦豪CP』係上次開騷嘅主題,我哋分咗手㗎喇!」Kaho說︰「上次開騷嘅歌比較同『賦豪CP』有關,今次會以兄弟、友情為主。其實邊個稱呼都無所謂,我相信我同MC就算係CP又好,兄弟又好,大家都會鍾意我哋之間嘅化學作用。」

 

  雖然入行不算久,但二人曾經歷低潮。30歲的Kaho在18年出道成為創作歌手,但入行第二年便遇上艱難時期,「當時經歷社會問題,加上疫情開始,嗰兩年好難捱,工作少咗,無乜演出機會,曝光少、收入少,嗰陣要咬緊牙關,真係幾難捱。」捱過低潮的他,今年推出雙碟大碟《Learning Curve》,事業更進一步。至於去年正式出道的MC,星途看來一帆風順,單曲如《反對無效》及《記憶棉》等大受歡迎,年初更獲頒「叱咤樂壇生力軍男歌手金獎」。他自言最難捱的時光,正是參加ViuTV選秀節目《全民造星II》之時,「當時經歷緊比賽嘅壓力,同時又經歷緊家庭問題,對未來好迷惘,係幾黑暗、難捱。」

 

MC一出道即成為新人王,橫掃各大頒獎禮新人獎。(網上截圖)

 

MC自認愛細粒女仔

 

  二人相當老友,在「快問快答」環節更互相玩踢爆。提到彼此優點,他們互笠高帽,Kaho大讚MC︰「又靚仔、唱歌又好聽,身材又好,企喺佢隔籬,我會慚愧點解永遠都追趕唔到佢。」MC則欣賞Kaho的音樂才華,「Kaho優點係識寫歌,佢好多首作品我都非常鍾意!」缺點方面,MC笑說︰「Kaho成日覺得自己好幽默,但身為朋友一定要畀反應佢。」Kaho則踢爆MC喜歡大力拍打他的屁股,MC聞言說:「我會助跑衝上前打佢pat pat,見到佢痛我會好開心,哈哈!」

 

  至於粉絲們最關心的擇偶條件?原來他們十分了解對方,Kaho率先大爆MC喜歡的類型︰「Cute(可愛)!」MC解釋︰「我鍾意可愛啲嘅女仔,細細粒。鑑於我嘅身高,我都希望搵個身形矮小嘅女仔。」Kaho則鍾情成熟女生,「我鍾意思想、打扮成熟啲嘅女仔。」看來他們不用擔心爭女朋友了。

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ