• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

24/09/2021

《MakeMoney》虛擬貨幣點投資?新手懶人包話你知!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  唔少人對於虛擬貨幣都趨之若鶩,不過技術門檻又好似好高,一時又挖礦、一時又電子錢包咁,都唔知邊樣打邊樣,唔使怕,呢個專欄就係幫新人們入場,雖然虛擬貨幣投資門檻同需求知識係高小小,但又唔係代表要電腦高手先做到嘅,《MakeMoney》就同大家講下新手想入場虛擬貨幣要做好咩預備啦!

 

 

網上平台Trade:要識咩叫C2C!

 

 (Shutterstock圖片)

 

  由於香港未有一個正式平台係面向散戶,所以唔少人都會選擇使用外國平台進行交易,其中幣安(binance)就係一個較為受香港散戶歡迎嘅平台,皆因出金入金快,手續費又唔太貴。

 

  過往香港散戶都習慣用信用卡直接係幣安平台買幣,雖然會有小小溢價,但勝在即買即用,簡單快捷。不過,有唔少投資者發現,近來香港各大銀行所發出嘅信用卡,都無法係幣安平台上過戶,雖然信用卡平台就無明文解釋原因,但估計就同近期內地封殺加密市場有關,估計香港都跟隨動作。

 

  不過,又唔係無辦法係平台交易嘅,其實幣安平台上有有好多「C2C」交易,情況就類似找換店咁,不過就由公司或者個人經營。首先你係C2C平台向一啲商譽較好嘅平台落單,所謂「較好」即交易成功率高嘅店,進行落單後就係銀行過戶金額,完成後就通知找換店,當佢地見到你過數,通常15分鐘內都可以轉帳畀你。

 

  留意返,由於銀行需要遵守有關反洗黑錢嘅法規,所以假如交易過密或者金額過大,銀行就會懷疑你進行洗黑錢。因此儘量就唔好用出糧戶口進行交收啦!建議散戶用虛擬銀行;假如銀行真係要你解釋點解有咁多資金流出入,有投資者表示,其實可以向銀行表示自己係進行緊虛擬貨幣交易,並提供交易證據,只要證明道自己唔係進行洗黑錢活動就得啦!

 

電子錢包點樣開

 

 (Shutterstock圖片)

 

  有人可能覺得放係交易平台唔安心,因為怕黑客入侵,所以都會想開返個電子錢包旁身。開電子錢包確實唔難,雖然幣安自己本身都有電子錢包服務,不過市面上較多人用就係Coinbase電子錢包同Metamask電子錢包(俗稱狐狸仔錢包),只要跟住佢個開戶指引就可以簡單完成。

 

  不過,電子錢包又唔同過往開戶模式,因為電子錢包係放棄使用「用戶帳戶/輸入密碼」呢種方式,皆因黑客好容易估計到你個帳戶同密碼;所以電子錢包通常都係使用「記生字」嘅方法,即係你開戶之後,電子錢包就會話你知一組12個助記詞(seed phrase) 嘅排序,而呢個12個英文生字就等你嘅帳戶號碼兼密碼,每一次完整登出之後,你都要順次序咁再輸入呢12個英文生字先可以登入。

 

  呢種方式係較難遭到黑客破解,因為12個英文生字排序可以有無數個組合,但用戶就要「用自己嘅方法」去記低呢組英文生字同排序,皆因官方係無辦法幫你搵返呢組數字出嚟,假如你自己無記低,而入面又有資產,咁就等同掉入鹹水海啦!另外,呢組生字其實係屬於「獨立」數字,可以應用到任何一個品牌嘅電子錢包,即你係A品牌開咗個電子錢包,拎左一組12個生字,輸入去B牌子嘅錢包,都可以一樣應用到。  

 

  而你個錢包每進行一次交易,資料都會Pack上區塊鏈,畀世界上任何一個人睇到,所以有大戶操作,只要一Click區塊鏈就知道邊個係幾時進行大手買入或者沽出。當然,呢個錢包係人地眼中,都係一串無意義嘅數字同英文組合,無人知道你真正身分,亦都無辦法從你錢包拎走任何錢幣。

 

交易有分「合約」類型,要了解清楚避免嚇餐死!

 

 (Shutterstock圖片)

 

  由於從錢包轉入轉出,數據係需要Pack上區塊鏈,而Pack上去呢個動作,就係由「礦工」完成,完成後就必須要礦工支付運費,俗稱「燃料費」(Gas Fee)。所以大家要清楚兩件事:第一,自己嘅電子錢包係支援邊一款智能合約;第二,錢包要預留燃料費向礦工支付。

 

  市面上常見嘅智能合約包括用幣安技術基礎嘅幣安鏈(BEP2)、使用以太坊作為基礎(ERC20),以及使用Tron作為基礎(TRC20)。好似近來大熱嘅狗狗幣(Dogecoin)及柴犬幣(Shiba Inu Coin)咁,就係使用ERC20模式嘅合約,從幣安轉到錢包嘅時候,就要選擇返適合你錢包嘅合約(主網類型),否則就會出現無法顯示嘅情況!到時真係嚇餐死!

 

  好似Coinbase錢包本身並不支持(BEP2),假如你將你嘅柴犬幣用(BEP2)模式轉過去的話,Coinbase錢包係無法適認,所以係唔會顯示出任何過戶信息;而Metamask電子錢包就分別接受(BEP2)及(ERC20),所以用狐狸仔錢包就兩者通殺,只要將一組12個助記詞(seed phrase) 輸入返狐狸仔錢包,就可以顯示出來,咁就可以安安全全啦!

 

撰文:李皆穎

 

 

 

 

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ